اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

توزیع بیش از ۴.۵ میلیارد ریال بسته‌‌های کمک معیشتی در فیروزکوه

فرماندار فیروزکوه گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۴.۵ میلیارد ریال در فیروزکوه جمع‌آوری و توزیع شد.

توزیع بیش از ۴.۵ میلیارد ریال بسته‌‌های کمک معیشتی در فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزکوه، مهدی یوسفی‌جمارانی فرماندار فیروزکوه عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص اقدامات انجام شده در دوران شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: از ابتدای شیوع این بیماری در کشور در فیروزکوه گام‌های مؤثر و چشم‌گیری برای کمک به اقشار آسیب‌پذیر و کاهش حداکثر شیوع در این شهرستان برداشته شده است.

وی افزود: در فیروزکوه مانند بسیاری از شهرهای دیگر در راستای مبارزه با کرونا تصمیم‌هایی از سوی قرارگاه پدافند زیستی اتخاذ شد که پیرو آن‌ها اقداماتی از قبیل اجرای محدودیت‌های تردد درون و برون استانی به صورت دوره‌ای و در ایام تعطیلات، مسدود کردن راه‌های گردشگری به خصوص منطقه تنگه واشی، تعطیلی بازار روز، مجتمع‌‌های تجاری و فروشگاه‌های پرتردد، واحدهای صنعتی در خطر همچنین عملیات ضدعفونی و گندزدایی معابر شهری و روستایی با بهره‌مندی از ظرفیت دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستا انجام شد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه با اقدامات صورت گرفته، بانک اطلاعاتی اقشار نیازمند و آسیب‌پذیر فیروزکوه محقق شد، گفت: تهیه بانک اطلاعاتی موجب شد تا افرادی که تحت حمایت هیچ یک از نهادهای حمایتی قرار نداشتند، بتوانند در بحران کرونا از کمک‌های مردمی و نهادهای حمایتی بهره‌مند شوند که در همین راستا با همکاری بخشداران، دهیاران روستاهای تابعه و دیگر دستگاه‌های اجرایی شهرستان بخش قابل ملاحظه‌ای از مشکلات و موانع موجود برطرف شد.

یوسفی‌جمارانی از تشکیل بیش از ۱۳ نسشت در قالب بررسی اثرات اقتصادی اجتماعی کرونا و راه‌های پیشگیری با حضور مسؤولان، خیران و سازمان‌های مردم نهاد خبر داد و تصریح کرد: خروجی این نشست‌ها، کمک‌های دولتی و مردمی با محوریت فرمانداری در قالب مصوبات ستاد کرونا استان تهران به مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه بود.

وی با اشاره به توزیع بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ بسته کمک معیشتی با ارزش بیش از ۴.۵ میلیارد ریال به خانواده‌های فاقد هرگونه پوشش بیمه‌ای گفت: اقدامات خوبی برای فضاسازی محیط شهر و روستا انجام شده است که بر اساس مصوبه شورای تأمین کلیه مراکز گردشگری تعطیل شد و در این خصوص نیز به مسافران و گردشگران اطلاع رسانی انجام گرفت.

فرماندار شهرستان فیروزکوه همچنین در پایان تأکید کرد: با توجه به آمار روزانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی این بیماری همچنان وجود دارد و در همین راستا، انتظار می‌رود از سوی مردم، کسبه، اصناف، کارمندان و کارگران دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی هم‌چون گذشته به صورت دقیق رعایت شود.

انتهای پیام/۶۷۰۱۵/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول