اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دشت ورامین فاقد اردوگاه دانش‌آموزی است

امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه جوانان شهرستان ورامین از کمترین امکانات تفریحی و رفاهی برخورد هستند، گفت: دشت ورامین فاقد اردوگاه دانش آموزی است تا فعالیت‌های فرهنگی در آن انجام گیرد.

دشت ورامین فاقد اردوگاه دانش‌آموزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حسین کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین روز دوشنبه در آئین افتتاح پارک فناوری شهرستان، اظهار کرد: خدا را شاکریم امروز این مرکز با پشتیبانی و حمایت فرزند دیار ۱۵ خرداد افتتاح شد.

وی ادامه داد: تأسیس و راه‌اندازی پارک فناوری شهرستان ورامین با دستور معاونت فناوری رئیس جمهور حدود ۱۶ ماه پیش شروع شده بود و امروز به بهره‌برداری رسید.

فرماندار ورامین افزود: این مرکز با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید و فازهای بعدی نیز احداث خواهد شد.

کاغذلو خاطرنشان کرد: هدف اصلی راه‌اندازی این مرکز برای فعالیت جوانان نخبه و با استعداد دیار ۱۵ خرداد بوده تا از پتانسیل‌های این جوانان در حوزه‌های مختلف کشاورزی، دامپروری، علوم پایه، و صنعت که ایده و خلاقیت دارند احداث شده است.

جوانان شهرستان ورامین از کمترین امکانات تفریحی و رفاهی برخوردار هستند

حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در ادامه این مراسم گفت: از مسؤولان کشوری می‌خواهیم تا از جوانان خوش فکر و با استعداد حمایت کنند چرا که ورامین مهد جوانان با استعداد و انقلابی است.

وی اضافه کرد: دیار ۱۵ خرداد مظلوم واقعه شده و نیاز به حمایت مسؤولان دارد و انتظار می‌رود معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به عنوان فرزند این دیار نگاه ویژه به این شهرستان داشته باشد.

امام جمعه موقت ورامین بیان کرد: جوانان ورامین در حوزه‌های مختلف پرونده‌های درخشانی دارند و فعالان در پارک فناوری باید امکانات ویژه دریافت کنند.

حجت الاسلام محمودی خطاب به معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: دشت ورامین فاقد اردوگاه دانش آموزی است تا فعالیت‌های فرهنگی در آن انجام گیرد، جوانان شهرستان ورامین از کمترین امکانات تفریحی و رفاهی برخورد هستند که نگاه خاص شما را می‌طلبد.

وی در پایان ابراز کرد: شهرستان ورامین دارای مرکز تحقیقات کشاورزی بوده که در بهترین نقطه شهرستان است و امکانات فوق العاده‌ای دارد که می‌توان با برنامه‌ریزی و رایزنی‌های بیشتر به نحو احسن از این مکان برای فعالیت مختلف جوانان این دیار استفاده کرد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/گ۱/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول