اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

نقش حمایت از واحدهای تولیدی در توسعه اقتصادی و اشتغال

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین گفت: حمایت از واحدهای تولیدی می‌تواند نقش بسزایی در توسعه اقتصادی شهرستان و ایجاد اشتغال ایجاد کند.

نقش حمایت از واحدهای تولیدی در توسعه اقتصادی و اشتغال

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حسن میرزایی رئیس اداره صمت شهرستان ورامین ظهر پنج شنبه در بازدید از ۲ واحد تولیدی در زمینه تولید لوازم خانگی و فرآیندهای گیاهی واقع در روستاهای این شهرستان با تأکید بر تلاش مضاعف برای رفع مسائل و مشکلات بخش تولید شهرستان اظهار کرد: در خصوص مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی برای توسعه صنایع و سرمایه‌گذاری و حمایت از بخش خصوصی در شهرستان، تلاش می‌کنیم تا مسائل و مشکلات سرمایه گذاران را برطرف کرده تا این واحدها بتوانند فعالیت اقتصادی، تولیدی و اشتغالزایی مناسبی داشته باشند.

وی گفت: حمایت از واحدهای تولیدی می‌تواند نقش بسزایی در توسعه اقتصادی شهرستان و ایجاد اشتغال ایجاد کند لذا هم‌افزایی ظرفیت تمام بخش‌های شهرستان برای تعمیق تولید داخل امری ضروری است.

به گزارش فارس، این سرکشی در راستای بازدیدهای مدون و برنامه ریزی شده و به منظور رفع موانع و مشکلات تولید کنندگان و پیگیری موضوعات و طرح آن در جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان و استان انجام پذیرفت که مشکلات این واحدها از جمله کمبود مواد اولیه، امور مالیاتی و سرمایه در گردش بود که از سوی مدیران واحدها مطرح شد.

رئیس اداره صنعت و معدن شهرستان ورامین پس ازشنیدن موارد مطروحه برای حل مشکلات موجود و کمک به افزایش تولید این واحدهای صنعتی قول مساعد پیگیری داد.

اولین واحد تولیدی مورد بازدید با تولید انواع بخاری برقی، نردبان، برخی لوازم آشپزخانه در زمینی با متراژ ۶۳۰۰ متر و اشتغال مستقیم ۲۷ نفر بود که مدیر واحد درخواست افزایش ظرفیت تولید و نوسازی و بازسازی ماشین آلات، مشکلات ارزش افزوده و درخواست تسهیلات سرمایه در گردش و ثابت را مطرح کرد.

دومین واحد تولیدی شرکت فرآیندهای گیاهی تولید کننده نشاسته، گلوتن، سبوس دامی با اشتغال مستقیم ۷۳ نفر به صورت سه شیفت کاری با ظرفیت تولید یک‌هزار تن نشاسته، ۴۰۰ تن گلوتن و ۲۶۰۰ تن چسب بود که علاوه بر مشکلات امور مالیاتی خواستار پیگیری برای تخصیص تسهیلات سرمایه در گردش و همکاری اداره غله در تأمین آرد مورد نیاز کارخانه شد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول