اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کلنگ‌زنی ۵ پروژه در شهر جدید پرند/ ۴۵اُمین مدرسه پرند احداث می‌شود

کلنگ احداث یک مسجد، دو مدرسه، یک بوستان و ساختمان بسیج در شهر جدید پرند با حضور جمعی از مسؤولان به زمین زده شد.

کلنگ‌زنی ۵ پروژه در شهر جدید پرند/ ۴۵اُمین مدرسه پرند احداث می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در پرند، محسن وطن‌خواهی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند بعدازظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی ۵ پروژه در شهر جدید پرند، اظهار کرد: از آن جایی که ساخت مسجد برای شهر اهمیت دارد و به دلیل توجه امام جمعه شهر جدید پرند به مسجد و تذکرات به حق، ما در کنار مسؤولیت اصلی که همان ساخت مسکن است اقدام به جانمایی و نقشه‌کشی مساجد را در دستور کار قرار دادیم و این مسجد را با طراحی فاخری که انجام شده ساخته خواهد شد که ان‌شاءالله محل گردهمایی مؤمنین و مؤمنات خواهد شد.

وی گفت: در سنوات گذشته کار ساخت مسکن را در سرلوحه کار داشتیم ولی الان به خدمات جنبی مسکن مثل مسجد، مدرسه، بوستان، فضای بازی برای بچه‌ها، ساختمان بسیج و موارد این چنینی هم فکر می‌کنیم که در حال انجام است.

حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم، بهارستان و پرند در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم با اشاره به آیات قرآن در مورد ساخت مسجد و اهمیت آن اظهار کرد: ان‌شاءالله مسؤولان و پیمانکار مربوطه نظارت کنند و هر چه زودتر این مسجد ساخته شود و ده درصدی هم که قانون اجازه داده به عنوان مکان‌های اجاره‌ای در نظر گرفته شود تا در آینده متولیان مسجد با مشکل اداره آن روبه‌رو نشوند.

در ادامه مراسم حجت‌الاسلام عبدالله‌زاده پاشاکی امام‌جمعه شهر پرند هم ضمن تشکر از شرکت عمران شهر جدید پرند به خاطر توجه به مسائل فرهنگی شهر اظهار کرد: ان‌شاء‌الله این مسجد هر چه سریع‌تر ساخته شود و برای تجمع جوانان انقلابی و مردم مومن شهر مورد استفاده قرار بگیرد.

به گزارش فارس، بعدازظهر امروز در مراسمی کلنگ احداث یک مسجد، دو مدرسه، یک بوستان و ساختمان بسیج با حضور حجت‌الاسلام عبدالله‌زاده پاشاکی امام جمعه شهر، حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم، بهارستان و پرند در مجلس شورای اسلامی، محسن وطن‌خواهی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند و جمعی از مسؤولان به زمین زده شد.

مسجد حضرت ولیعصر (عج) در جنوب غربی فاز ۵ با زیربنای ۴۲۷۸ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۱۴۴ میلیارد ریال، بوستان مینو در شمال فاز ۶ به مساحت ۱۳ هزار و ۲۸۴ مترمربع و بودجه‌ای بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال، چهل و چهارمین مدرسه شهر جدید پرند در جنوب فاز ۶ (هسا) به مساحت ۲ هزار و ۲۱۴ مترمربع و اعتبار بالغ بر ۱۲۶ میلیارد ریال، چهل و پنجمین مدرسه شهر جدید پرند در جنوب فاز ۶ ( کیسون) به مساحت ۲ هزار و ۲۱۴ مترمربع و هزینه بالغ بر ۷۶ میلیارد ریال و ساختمان بسیج در شمال فاز ۶ به مساحت ۳ هزار مترمربع و اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال پنج پروژه‌ای بود که در مراسم امروز کلنگ‌زنی شد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول