اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

برگزاری اختتامیه اولین جشنواره فرهنگی و هنری علمدار در ملارد

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور با اشاره به مؤلفه‌های ولایت‌مداری و روح مقاومت در مکتب شهید سلیمانی و اهمیت مطالعه وصیت‌نامه سردار شهید توسط همه دانش‌آموزان، گفت: اگر علمدار ما را زدند، نخواهیم گذاشت علم علمدار بر زمین بیفتد.

برگزاری اختتامیه اولین جشنواره فرهنگی و هنری علمدار در ملارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، مجید باستان رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور امروز در اختتامیه اولین جشنواره فرهنگی و هنری علمدار ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان شهرستان‌های استان تهران در سالن شهید طحانی ملارد، اظهار کرد: امروز حاج قاسم سلیمانی یک اسم نیست بلکه یک مکتب و مدرسه است و دانش‌آموزان ما که آینده‌سازان و مدیران انقلاب اسلامی هستند باید با این مکتب آشنا شوند و جوهره این مکتب مؤلفه‌هایی همچون ولایت‌مداری و روح مقاومت و ایستادگی دارد.

وی گفت: مقاومت حاج قاسم سبب شد که انقلاب اسلامی در اوج اقتدار در جهان و منطقه باشد و جمهوری اسلامی ۴ دشمن اصلی یعنی استکبار جهانی به رهبری آمریکا، صهیونیسم جهانی به رهبری رژیم صهیونیستی، دشمن مرتجع عربی منطقه و دشمن تکفیری دارد و حاج قاسم در برابر تمام این‌ها ایستاد.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور بیان کرد: دشمنان به دنبال ایجاد خاورمیانه جدید هستند و با از هم پاچیدن کشورها خود به چپاول و غارت انرژی و سرمایه کشورهای منطقه بپردازند.

باستان ابراز کرد: امروز گروه‌های مقاومت با یک هماهنگی کامل توسط سردار سلیمانی در برابر هژمونی صهیونیستی ایستاد و خواهش من این است که تمام دانش‌آموزان یک بار وصیت‌نامه شهید سلیمانی را مطالعه کنند.

وی تصریح کرد: هر جایی که انقلاب اسلامی در طول این ۴۰ سال مقاومت و ایستادگی کرد پیروز شد و خطاب به دانش‌آموزان سراسر کشور اعلام می‌کنیم که اگر علمدار ما را زدند، نخواهیم گذاشت علم او بر زمین بیفتد.

ارسال ۵ هزار و ۴۴۲ اثر 

طیب رضایی‌فر مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد نیز در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: امسال نخستین سال برگزاری جشنواره فرهنگی هنری علمدار یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد و اختتامیه این جشنواره ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان شهرستان‌های استان تهران در ملارد برگزار شد.

وی افزود: ملارد به عنوان میزبان این جشنواره انتخاب و آثار از ۲۱ منطقه آموزشی شهرستان‌های تهران به دبیرخانه ارسال و در بخش دانش‌آموزی با ارسال ۵ هزار و ۳۲۰ اثر و در بخش فرهنگیان با ارسال ۱۲۲ اثر در حوزه‌های شعر، داستان نویسی، نقاشی، دکلمه و نامه به سردار دل‌ها داوری شد.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد بیان کرد: اثرات برتر پس از داوری انتخاب شده و سه منطقه پیشوا، ملارد و چهاردانگه به عنوان مناطق برتر در این جشنواره انتخاب شدند و از زحمات تمامی همکاران و دست‌اندرکاران این جشنواره تقدیر می‌کنم.

همچنین در پایان این مراسم ضمن تجلیل از تعدادی از خانواده شهدای مدافع حرم، از برگزیدگان آثار این جشنواره در دو بخش دانش‌آموزشی مقطع ابتدایی و متوسطه و فرهنگیان تقدیر شد.

انتهای پیام/ش/گ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول