اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

آیت الله ری شهری: همه مشکلات تهران به سوی ری سرازیر می‌شود

نماینده مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از شورای شهر تهران و نمایندگان مجلس که کاری برای حل مشکلات مردم ری نمی‌کنند، گفت: همه مشکلات تهران مانند فاضلاب، زباله‌ها و اموات به سوی ری سرازیر می‌شود ولی حتی کسی به فکر آثار سوء این مشکلات نیست.

آیت الله ری شهری: همه مشکلات تهران به سوی ری سرازیر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، آیت الله محمد محمدی ری شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) صبح امروز در دیدار با جمعی از معتمدان ری که دغدغه حل مشکلات مردم ری را داشتند، اظهار کرد: آنچه من در دیدار با تعدادی از نمایندگان مجلس و شورای شهر گفتم، این بود که در صدد حل مشکلات مردم هستم‌‌ ولی متأسفانه تاکنون هر چه به مسؤولان امر گفته‌ام، نتیجه‌ای نداشته است.

وی گفت: در واقع همه مشکلات تهران مانند فاضلاب، زباله‌ها و اموات به سوی ری سرازیر می‌شود ولی حتی کسی به فکر آثار سوء این مشکلات نیست، چه برسد بخواهد مشکلات مردم را حل کند؛ اما به هر حال مردم ری با مشکلات فراوانی روبه‌رو هستند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از شورای شهر تهران و نمایندگان مجلس که کاری برای حل مشکلات مردم ری نمی‌کنند، افزود: مردم ری در پیروزی انقلاب و نیز در حمایت از نظام، امام و مقام معظم رهبری پیشگام بوده و هستند؛ ولی کسی به داد مردم نمی‌رسد. در حقیقت حقوق اساسی مردم که در قانون اساسی مورد توجه است، پایمال می‌شود و در پی آن مشکلات متعدد فرهنگی هم گریبان مردم ری را گرفته است و مشکلات بیشتری آن‌ها را تهدید می‌کند.

آیت الله ری شهری ادامه داد: به هر حال باید این مشکلات به نحوی حل شود و امیدوارم مجلس شورای اسلامی در این دوره فکری اساسی برای حل مشکلات مختلف مردم کند.

وی در پایان تصریح کرد: طبیعی است اگر راه حلی غیر از استقلال شهرستان ری وجود نداشته باشد، باید همین اقدام انجام شود. به هرحال آنچه ما در پی آن هستیم، منافع مردم و رفع محرومیت از آن‌ها است که گوش شنوایی برای این سخن وجود ندارد.

به گزارش فارس، در پی دیدار جمعی از نمایندگان مردم تهران با آیت الله محمدی ری شهری، نقل‌های گوناگونی در رابطه با موضوع استقلال این شهرستان می‌شد که جمعی از معتمدان ری با دغدغه حل مشکلات مردم ری با ایشان دیدار و گفت‌وگو کردند.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول