اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

سفر سرزده رئیس مجلس به شهرک صنعتی جنوب تهران/ قول پیگیری قالیباف برای مشکلات صنعتگران

رئیس مجلس شورای اسلامی در بازدید سرزده از شهرک صنعتی شمس‌آباد و گفت‌وگو با صنعتگران، قول پیگیری مشکلات و معضلات مطرح شده را داد.

سفر سرزده رئیس مجلس به شهرک صنعتی جنوب تهران/ قول پیگیری قالیباف برای مشکلات صنعتگران

حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرری با اشاره به حضور سرزده محمد باقر قالیباف در شهرک صنعتی شمس آباد اظهار کرد: عصر امروز رئیس مجلس شورای اسلامی به طور سرزده در شهرک صنعتی شمس‌آباد حضور یافت و در راستای رفع موانع و تحقق شعار جهش تولید از واحدهای تولیدی این شهرک بازدید کرد.  

وی گفت: در طی این بازدید، تعدادی از صنعتگران عمده مشکلات این شهرک صنعتی از جمله موضوعات مربوط به مالیات بر ارزش افزوده، تقاطع غیر همسطح ورودی شهرک، بیمه تأمین اجتماعی، مالیات کارگاه‌ها و شبکه بانکی را در حضور رئیس مجلس مطرح کردند.

فرماندار ری ادامه داد: مهم‌ترین درخواست شرکت خدماتی شهرک صنعتی شمس‌آباد این بود که درصدی از مالیات ارزش افزوده به شهرک‌های صنعتی اختصاص داده شود.

توکلی با بیان اینکه رئیس مجلس درخصوص موضوعات مطرح شده قول پیگیری و همکاری داد، افزود: باتوجه به اینکه در حال حاضر قانون بودجه در مجلس در حال بررسی است و قانون مالیات بر ارزش افزوده مراحل پایانی را طی می‌کند، بازدید امروز می‌تواند در رفع این مشکلات مؤثر باشد.

وی در ادامه با اشاره به انواع معضلاتی که از سمت تهران به شهرری سرریز می‌شود، بیان کرد: در این بازدید از رئیس مجلس درخواست کردم درخصوص رفع معضلاتی که به واسطه پایتخت بودن تهران، به شهرری تحمیل می‌شود در قوانین بودجه، برای این موضوعات بودجه‌ای درنظر گرفته شود.

معاون استاندار تهران در پایان خاطرنشان کرد: آقای قالیباف با تأکید بر رفع معضلات شهرری، قول بررسی و پیگیری موضوعات مطرح شده را داد. 

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول