اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ساخت ۲۰۵ کلاس درس در ملارد

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد با اشاره به کسب بیش از ۸۰ رتبه برتر استانی و کشوری در حوزه‌های عملکردی، جشنواره‌ها و مسابقات مختلف دانش‌آموزی و فرهنگیان، گفت: در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹، احداث ۲۰۵ کلاس درس در قالب ۱۸ پروژه آموزشی در سطح شهرستان ملارد در حال اجرا است.

ساخت ۲۰۵ کلاس درس در ملارد

طیب رضایی‌فر مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملارد اظهار کرد: سال تحصیلی فعلی، با توجه به درگیری کشور با ویروس منحوس کرونا، سالی بسیار خاص در حوزه نظام تعلیم و تربیت بود که در این میان تلاش‌های معلمان عزیز نقش مهمی در عدم اخلال در آمر تعلیم دانش آموزان بود.

وی ضمن تقدیر از تمامی معلمان و کادر اجرایی مدارس شهرستان ملارد افزود: در سال ۱۳۹۹ به همت تمامی همکاران فرهنگی، دانش‌آموزان، کارشناسان و همیاری مسؤولان شهرستان، اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد موفق به کسب بیش از ۸۰ رتبه برتر کشوری و استانی در حوزه عملکردی، جشنواره‌ها و مسابقات دانش‌آموزی و فرهنگیان شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد با اشاره به کسب رتبه نخست عملکرد شورای آموزش و پرورش در میان مناطق نیمه برخوردار در سال ۹۹ بیان کرد: در سال‌های جاری با توجه به افزایش استقرار جمعیت در شهرستان ملارد و به تبع افزایش جمعیت دانش‌آموزی، نیاز به ساخت فضاهای آموزشی برای پاسخگویی به نیاز فزآینده بیش از پیش احساس شد.

رضایی‌فر با اشاره به تراکم دانش‌آموزی حدود ۳۲ نفر در کلاس، عنوان کرد: در سال‌های اخیر گام‌های مؤثری در راستای حل مشکل کمبود فضای آموزشی با همراهی مجمع خیرین مدرسه‌ساز و تمام مسؤولان استانی و شهرستانی برداشته شد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی و پیگیری احداث ۱۸ پروژه آموزشی در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ ادامه داد: در مجموع ساخت ۲۰۵ کلاس درس در سطح شهرستان به همت خیران، مسؤولان و اداره کل نوسازی آموزش و پرورش در حال پیگیری است که از این رقم، ۳ آموزشگاه مورد بهره‌برداری قرار گرفته و ۳ آموزشگاه نیز آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

مدیر آموزش و پرورش ملارد با اشاره به اینکه ۹ آموزشگاه در حال احداث تکمیل و ۳ آموزشگاه نیز خشت‌گذاری می‌شوند، تصریح کرد: به‌رغم تمام این موارد، شهرستان ملارد همچنان نیازمند احداث فضاهای آموزشی بیشتر برای حرکت با روند افزایشی جمعیت است که دست طلب یاری را به سمت تمام خیران محترم در راستای اعتلا و توسعه ایران عزیز دراز می‌کنیم.

انتهای پیام/ش/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول