اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کشف ۱۰۸ هزار عدد آدامس خارجی قاچاق درملارد

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف ۱۰۸ هزار عدد انواع آدامس‌های خارجی قاچاق به ارزش ۸ میلیارد ریال در لم‌آباد ملارد خبر داد.

کشف ۱۰۸ هزار عدد آدامس خارجی قاچاق درملارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اعلام این خبر، اظهار کرد: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع کالای قاچاق، بررسی موضوع به طور ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان ملارد قرار گرفت.

وی گفت: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی فردی شدند که در امر تهیه و توزیع آدامس‌های خارجی قاچاق فعالیت داشت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران بیان کرد: مأموران با شناسایی محل فعالیت این فرد در «لم آباد ملارد» و با هماهنگی قضائی وارد انبار شده و در بازرسی از این محل ۱۰۸ هزار عدد انواع آدامس خارجی قاچاق کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

سردار ظهیری با اعلام اینکه ارزش ریالی اقلام مکشوفه قاچاق توسط کارشناسان ۸ میلیارد ریال برآورد شده است، بیان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

وی تصریح کرد: قاچاق کالا یکی از مهم‌ترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی و افزایش مشاغل کاذب در جامعه محسوب می‌شود که باید با آگاهی بخشی به مردم و مبارزه هدفمند با این پدیده قبیح اجتماعی قدم های مفید و مؤثر برای کاهش اثرات منفی آن در جامعه و حمایت از تولید کنندگان داخلی برداریم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول