اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

نجات کوهنورد ۶۳ ساله در ارتفاعات شمال تهران

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران از نجات کوهنورد ۶۳ ساله در ارتفاعات کبوتر خان شمیرانات خبر و داد و گفت: عوامل عملیاتی جمعیت هلال احمر شهرستان شمیرانات پس از ۵ ساعت تلاش بی وقفه فرد را نجات دادند.

نجات کوهنورد ۶۳ ساله در ارتفاعات شمال تهران

شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تهران اظهار کرد: گزارشی از طریق پلیس کوهستان دارآباد، مبنی بر سقوط کوهنورد ۶۳ ساله به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر استان تهران اعلام شد.

وی اضافه کرد: بلافاصله یک تیم امداد و نجات از پایگاه دربند به موقعیت اعزام و پس از رسیدن به محل حادثه و انجام ارزیابی اولیه همچنین با توجه به صعب العبور بودن مسیر، درخواست تیم پشتیبانی را اعلام، که تیم امداد و نجات پایگاه قوچک نیز به محل حادثه اعزام می شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران تصریح کرد: پس از اقدامات اولیه مشخص شد این کوهنورد، از ناحیه فمور دچار شکستگی شده که کمک‌های اولیه و تثبیت فیزیکی توسط نجاتگران انجام و مصدوم به پایین ارتفاعات انتقال داده شد و توسط آمبولانس جمعیت هلال احمر شهرستان شمیرانات به مرکز درمانی منتقل شد.

فتحی در پایان تاکید کرد: بارها از هموطنان درخواست کردیم به تنهایی به ارتفاعات نروند تا اگر حادثه ای رخ داد، همراهان کمک کنند اما این نکته همچنان در برخی از موارد مشاهده می شود و باعث چنین حوادث تلخ خواهد شد.

انتهای پیام/ ۶۷۰۲۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول