اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ابطال 600 رأی شریف‌آباد پاکدشت در انتظار تایید هیات نظارت استان تهران

مسؤول هیات نظارت بر انتخابات پاکدشت از درخواست ابطال تعدادی آرا در شریف آباد از توابع پاکدشت خبر داد و گفت: برای صیانت از آرای حلال مردم برای اولین بار ابطال۶۰۰ رای از هیات نظارت استان درخواست شد.

ابطال 600 رأی شریف‌آباد پاکدشت در انتظار تایید هیات نظارت استان تهران

حجت الاسلام محمد فرجی مسؤول هیات نظارت بر انتخابات شهرستان پاکدشت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس پاکدشت درباره صحت انتخابات شریف آباد پاکدشت اظهار کرد: مطابق قانون و ارائه مستندات تخلفات انتخاباتی پیشنهاد ابطال ۶۰۰ رای در این شهر به هیات نظارت استان داده شد.

وی در ادامه افزود: با توجه به تخلفات انجام گرفته در شهر شریف آباد و صیانت از آرای حلال، بررسی و باز شماری تعدادی از صندوق‌های این شهر در دستور کار قرار گرفته و در نهایت پنجمین عضو انتخاب شده با اولین عضو علی البدل جابجا شد.

مسؤول هیات نظارت بر انتخابات پاکدشت درباره نوع تخلفات عنوان کرد: با همکاری خوب هیات اجرایی انتخابات شهرستان و فرماندار پاکدشت ۶۰۰ کدملی که ساکن شهر شریف‌آباد نبودند شناسایی شدند.

فرجی درهمین رابطه بیان داشت: طبق قانون در شهرهای زیر ۱۰۰هزار نفر فقط کسانی می توانند در انتخابات شوراها رای بدهند که در یکسال منتهی به انتخابات در آن شهر سکونت داشته که به این خاطر فقط ساکنین شهر شریف آباد می توانند در انتخابات شورای شهر شریف آباد رای بدهند.

وی درباره نحوه ابطال آرا تشریح کرد: صورت‌جلسه بررسی های هیات نظارت و اجرایی شهرستان به همراه مستندات تخلفات انجام گرفته جهت بررسی به هیات نظارت استان ارسال و پس از تایید آرا باطل خواهد شد.

مسؤول هیات نظارت بر انتخابات پاکدشت در ادامه به انتخابات شهر فرون آباد نیز اشاره کرد و گفت: در این شهر نیز آرا مورد بررسی قرار گرفته که در نتیجه با مشخص شدن برخی تناقض‌ها اولین عضو علی البدل در جایگاه پنجم شورای شهر قرار گرفت.

مسوول هیات نظارت بر انتخابات از عدم بازشماری آرا در پاکدشت خبر داد و خاطرنشان‌کرد: با توجه به الکترونیکی بودن انتخابات تنها به تخلفات انجام گرفته رسیدگی و پیشنهاد ابطال آرای متخلفین به هیات نظارت استان داده خواهد شد.

انتهای پیام/پ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول