اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

واکنش رسولی نژاد به اظهارات روحانی/ حاضرم برای رئیس جمهور کلاس خصوصی قانون اساسی بگذارم

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: سال گذشته اعلام کردم که بهتر است آقای رئیس جمهور بعد از پایان ریاست جمهوری یک دوره کلاس قانون اساسی را بگذراند من به عنوان یک مدرس قانون اساسی که قبلاً در دانشگاه تدریس می‌کردم این آمادگی را دارم که به صورت خصوصی این کلاس را برای آقای روحانی برگزار کنم.

واکنش رسولی نژاد به اظهارات روحانی/ حاضرم برای رئیس جمهور کلاس خصوصی قانون اساسی بگذارم

سید احمد رسولی نژاد نماینده مردم نمایند مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تهران درباره صحبت‌های اخیر آقای روحانی درباره اصل ۶۰ قانون اساسی و اظهارات ایشان مبنی بر چرخیدن چرخ سانتریفیوژ در کنار چرخ زندگی مردم اظهار کرد: سال گذشته اعلام کردم که بهتر است آقای رئیس جمهور بعد از پایان ریاست جمهوری یک دوره کلاس قانون اساسی را بگذراند من به عنوان یک مدرس قانون اساسی که قبلاً در دانشگاه تدریس می‌کردم این آمادگی را دارم که به صورت خصوصی این کلاس را برای آقای روحانی برگزار کنم.

وی درباره صحبت‌های حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت:  این اظهارنظر کسی که خودش مسؤولیت‌های حقوقی داشته است خیلی جالب و عجیب است، حالا مدرک تحصیلی آقای روحانی شک و تردیدهایی در آن وجود دارد ولی این توقع از آقای امیری می‌رفت که سنجیده و درست صحبت کند.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی در ادامه خطاب به معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: اگر تا الان از ترس رئیس‌جمهور حرف‌هایی را به زبان می آوردید حداقل در روزهای پایانی دولت شجاعت به خرج داده و و به عنوان یک فردی که حقوق خوانده است مطالب درستی را مطرح می‌کردید.

رسولی نژاد بیان کرد: تفکرهای لیبرالیستی و  غرب گرا و غرب گدا، هشت‌سال است که به سراغ کدخدا می‌روند و با آنها مذاکره می‌کنند و به نتیجه نمی‌رسند.

نماینده مردم دماوند و فیروز کوه در مجلس شورای اسلامی گفت: سرنوشت کشور را سال‌ها به معاهده برجام گره زدند و گفتند همه چیز توسط این پیمان‌نامه حل خواهد شد و حتی آب خوردن مردم را به آن گره زده شد.

رسولی نژاد اظهار داشت: ما دیدیم که نه تنها مشکلات جامعه برطرف نشد بلکه به اعتقاد بنده خساراتی که در 8 سال حسن روحانی به کشور وارد شد بیشتر از خسارت ۸ سال جنگ بود.

وی عنوان کرد: اگر خسارات ۸ سال دفاع مقدس قابل جبران بود بخش زیادی از خساراتی که دولت حسن روحانی در هشت سال گذشته وارد کرد قابل جبران نیست و در تاریخ این ننگ بر پیشانی جریان غرب‌گرا خواهد ماند.

نمایند مردم دماوند و فیروزکوه افزود: ما می‌بینیم به دلیل ضعف این آقایان در مذاکرات روز به روز عقب نشینی می‌کردند و امتیازات زیادی را دادند اما با مصوبه سال گذشته مجلس خود این آقایان بارها و بارها در جلسات علنی و غیرعلنی مجلس و در جلسات کمیسیون‌های تخصصی از جمله کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه اعلام کردند که مصوبه یک قوت قلبی برای تیم مذاکره کننده بوده است.

رسولی نژاد بیان کرد: آن مصوبه جهادی و انقلابی و محکم و تاثیرگذار آذرماه ۹۹ را در واقع یک نقطه عطفی در انقلاب تاریخ اسلام انقلاب اسلامی و مجلس می‌دانم.

وی گفت: در بحث  معیشتی مردم تعجب می‌کنم که آقای روحانی این حرف‌ها را می‌زنند آیا مشاوری آگاه و عاقل و فهمیده در کنار آن نیست تا وضعیت جامعه را به او گزارش دهد، حالا این مشاور آشنا باشد یا غریبه، فرقی نمی‌کند.

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به اینکه بی‌تدبیری دولت منحصر به یک عرصه نیست،‌ اظهار کرد: در بحث مرغ و کمبود مرغی که پیش آمد و افزایش قیمتی که ایجاد شد، بنده سه ماه قبل هشدار دادم که با این وضعیت جوجه‌ریزی و این وضعیت عدم نظارت در اواخر خرداد ماه دچار کمبود مرغ خواهیم شد.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس خاطر نشان کرد: نمی‌دانم آقای روحانی تا چند سال دیگر عمر دارد ولی به او می‌گویم تا فرصت داری از بلاهایی که در این سال‌ها بر سر ملت آورده‌ای توبه کن،  به دلیل اینکه سفره میلیون‌ها ایرانی نه تنها بزرگ‌تر نکرد بلکه ابتدا کوچک و سپس سفر مردم را جمع کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول