اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

آیت الله ری شهری: نسبت به حل مشکلات مردم ری غفلت شده است

آیت الله ری شهری در دیدار شهردار منطقه ۲۰ گفت: مردم شهرری همواره دچار مشکلات متعدد و محرومیت‌ها بوده‌اند و نسبت به حل مشکلات این شهرستان غفلت شده است.

آیت الله ری شهری: نسبت به حل مشکلات مردم ری غفلت شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، آیت الله محمد محمدی ری شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) در دیدار شهردار منطقه ۲۰ اظهار کرد: مردم شهرری همواره دچار مشکلات متعدد و محرومیت ها بوده اند ولی در برهه های مختلف نظام اسلامی در مسیر نظام و انقلاب، محکم و استوار حرکت کرده اند، اما علیرغم تاکیدات مختلفی که به نمایندگان و رؤسای جمهور ادوار مختلف داشته ایم، نسبت به حل مشکلات این مردم شریف غفلت شده است.

آیت الله ری شهری گفت: بنده به دلیل این که متولد این منطقه هستم و سالیان متمادی که توفیق خدمت به این امامزاده و محدث والامقام را داشته ام به خوبی شهرری و مشکلات آن را می شناسم و آن را در سال­هایی که مسئولیت داشته ام مکرر به مسئولان مختلف گفته ام  و در صورتی که شهردار جدید تهران را ببینم با وی در میان خواهم گذاشت.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: امیدوارم در دوران جدید مجلس و شهردار جدید، این مشکلات کاهش یابد و هر دو مجموعه مجلس و شهرداری بتوانند به مشکلات مردم شریف ری در خصوص اطراف شهرستان ری و همچنین اطراف حرم مطهر رسیدگی کنند تا با تصمیمات اساسی و اجرای آن این مشکلات حل شود.

در ابتدای این دیدار سید محمد ناظم رضوی، شهردار منطقه ۲۰ به ارائه توضیحاتی در خصوص رویکرد و نگاه ویژه شهردار تهران نسبت به حل معضلات شهرری و همچنین اجرای ۱۶ مصوبه جدید شهرداری در منطقه ری با توجه به ظرفیت های موجود این شهرستان در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی و خدمات شهری و زیباسازی، پرداخت.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول