اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

رویکرد مبارزه با فساد در ملارد جدی است

سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد گفت: رویکرد ما در مجموعه شهرستان مبارزه شدتمند با فساد است و بسیاری از مشکلات امروز ناشی از فساد اداری بوده که مجموعه‌های امنیتی و نظارتی در حال انجام امور هستند.

رویکرد مبارزه با فساد در ملارد جدی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، جابر کریمی سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد شامگاه امروز در جلسه شورای اداری شهرستان در سالن آمفی‌تئاتر روستای بیدگنه اظهار کرد: در خصوص حل مسائل و مشکلات در گام اول بایستی به خوبی آن‌ها را ببینیم و بشناسیم و سپس با کمک همگانی به سمت رفع آن‌ها قدم برداریم.

وی افزود: پیش از تشکیل این جلسه تمامی موضوعات، مشکلات و ظرفیت‌های روستاهای بخش مرکزی با کمک مدیران و مسؤولان احصا شده و بررسی یک به یک این مسائل در دستور کار است.

سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد با اشاره به پیگیری دقیق مصوبات جلسه شورای اداری توسط دبیرخانه جلسه، بیان‌کرد: تعهد ما به مردم انجام کار شبانه‌روزی است و با کار اداری، امورات پیش نخواهد نرفت و مشکلات و گرفتاری مردم قابل توجیه نیست.

وی ادامه داد: رویکرد ما در مجموعه شهرستان مبارزه شدتمند با فساد است و بسیاری از مشکلات امروز ناشی از فساد اداری بوده که مجموعه‌های امنیتی و نظارتی در حال انجام امور هستند.

سرپرست فرمانداری ملارد اضافه‌کرد: عدالت یعنی در دورترین نقاط شهرستان نیز همان امکانات مرکز شهر وجود داشته باشد و تکریم ارباب رجوع یکی دیگر از مهم‌ترین وظایف مجموعه اداری ملارد است.

کریمی گفت: اگر جلسات اینچنینی شورای اداری خروجی نداشته باشد و پس از گذشت مدتی اقدامات موثر صورت نگرفته باشد، بی‌فایده است و اگر راهکاری برای مشکلی وجود ندارد، بایستی با ذکر دلایل برای پیگیری از دستگاه‌های فرادست اعلام شود.

وی تصریح‌کرد: امروز وقتی یک روستا با مشکلات مختلف روبروست، اولویت شورا و دهیاری نباید ساختن دفتر خود باشد و امورات شورا را می‌توان در مسجد نیز پیگیری  کرد و اولویت با صرف اعتبارات برای حل مشکلات عمومی است.

انتهای پیام/ش/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول