اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مرز های جمهوری اسلامی ایران نفوذ ناپذیر است/آموزش ورزش‌های زمستانی به نیرو های ویژه صابرین سپاه

فرمانده تیپ صابرین نیروی زمینی سپاه گفت: دشمنان ما از ضرباتی که از مرزبانان خوردند متوجه شدند که مرز های ما امروز جزو مرزهای نفوذ ناپذیر حساب می‌شود.

مرز های جمهوری اسلامی ایران نفوذ ناپذیر است/آموزش ورزش‌های زمستانی به نیرو های ویژه صابرین سپاه

به گزارش خبرگزاری فارس از شمیرانات، سرتیپ دوم صادق محمودی فرمانده تیپ نیروی ویژه صابرین نیروی زمینی سپاه پاسداران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: این را به یقین می‌گویم که هر روز وضعیت امنیت مرزهای جمهوری اسلامی ایران قوی تر و بهتر می‌شود و برنامه ریزی و توانی که امروز پای کار است برای  افزایش روزانه قدرت ما به لطف و عنایت خداوند و همت جوانان عزیزمان است.

وی گفت: این را خیلی بهتر دشمنان ما از ضرباتی که از مرزبانان خوردند حس کردند و بحمدالله متوجه شدند که مرزهای ما امروز جزو مرزهای نفوذ ناپذیر حساب می‌شود.

فرمانده تیپ صابرین نیروی زمینی سپاه بیان کرد: ما کشوری هستیم که دارای ارتفاعات بلند در امتداد مرزها هستیم که به نوعی برفگیر هستند و برف اینها تا ۸ ماه در سال باقی می‌ماند و همین الان که با هم صحبت می‌کنیم یگان های ما در این ارتفاعات مستقر هستند.

محمودی ادامه داد: پاسگاه های مرزی ما و نیرو های گشت مرزی در این زمستان بسیار سرد و مناطق پر برف در حال انجام ماموریت خودشان هستد که ماموریت حفاظت و حراست از مرز های جمهوری اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: برخی ورزش های زمستانی جزء لاینفکی از آموزش ها و نیازمندی های یگان های نظامی است و ما در این زمینه توان خوبی داریم و آموزش های بسیار پیشرفته و به‌روزی انجام می دهیم و تجهیزات بسیار خوب و به‌روزی را در اختیار داریم.

فرمانده تیپ صابرین نیروی زمینی سپاه ادامه داد: الحمدلله این قدرت را داریم که در دمای منفی ۳۰ درجه زیر صفر هم به خوبی نیروهای ما انجام وظیفه می‌کنند و ماموریتشان را انجام می دهند لذا ما ارتباط تنگاتنگی با مباحث ورزشی در زمینه ورزش های زمستانی هم داریم که پایه ای برای ارتقاء توان رزمی نیرو های ما است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول