اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

معارفه فرماندار پردیس با حضور استاندار تهران/ فرماندار مرکز وحدت و همدلی مسوولان است

استاندار تهران گفت: فرماندار میبایست مرکز وحدت و همدلی بین مسوولان باشد و در این راه شورای تامین ستون فقرات اداره یک شهرستان است و این وحدت یکپارچگی باعث میشود خداوند نیز مسیر کار را هموار کند.

معارفه فرماندار پردیس با حضور استاندار تهران/ فرماندار مرکز وحدت و همدلی مسوولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، محسن منصوری استاندار تهران در مراسم تودیع و معارفه فرماندار پردیس که با حضور باشکوه مسئولان، مدیران ادارات و مردم ولایتمدار پردیس در مسجد الغدیر فاز۴ پردیس برگزار شد، ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این مراسم، اظهار کرد: عبدالعظیم رضایی در طی دو سال و هشت ماه سالهای پرچالشی داشته و با وجود شیوع کرونا، مشکلات اقتصادی که بخشی از آن به تحریم ها ربط داشته و غیره مسوولیت دشوار و سخت فرمانداری این شهرستان را برعهده داشته و خدمات خوبی برجای گذاشتند.

استاندار تهران با بیان اینکه برای ظفر پور ابراهیم صمیمانه آرزوی موفقیت داریم، گفت: فرمانداری مسوولیت بسیار مهمی است و امیدواریم ایشان که از جنس مردم، بسیج، مسجد و هیات هستند کارنامه‌ای خوب از خود برجای بگذارند.

وی افزود: این استقبال پرشور مردم مسوولیت را برای ایشان سنگین تر میکند و این حضور از یک سو مطالبه‌ای از جوانی ارزشی و انقلابی است و از سوی دیگر ما نیز مطالبه گر هستیم و از تمام کسانی که مسوولیتی به آنها میسپاری مطالبه فعالیت جهادی داریم.

منصوری ادامه داد: مسوولان دولت انقلابی میبایست در چهارچوب ارزش‌ها و فعالیت های انقلابی قدم بردارند و طی شش ماه تا یکسال فعالیت‌هایشان را ارزیابی میکنیم و باید در کار خود موفق باشند تا بتوانند ادامه کار بدهند.

وی تصریح کرد: اولین و اصلی ترین مطالبه ما از فرماندار رسیدگی به مباحث اجتماعی و فرهنگی است و توقع کار انقلابی داریم تقویت گروه های مردمی، جهادی، مساجد، خیریه ها، حسینیه ها و غیره که با گمنامی کار انقلاب را به پیش میبرند را در اولویت کارهای خود قرار بدهند.

 

منصوری حضور مستمر فرماندار در بین مردم را به عنوان اصل در دولت مردمی دانسته و تاکید کرد: نباید بین مسوولین و مردم فاصله باشد و در شهرستانهای استان تهران هر شهروندی که مشکلی داشت باید دسترسی کامل به فرماندار داشته و مسوولان باید در متن و بین مردم باشند.

استاندار تهران افزود: شاید فرماندار نتواند برخی از مطالبات مردم را رفع کند اما این نباید عامل و مانعی برای عدم دیدار با مردم باشد و درب اتاق فرماندار باید همیشه به روی مردم باز باشد.

منصوری اضافه کرد: شاید فردی متعلق به یک جریان و گروهی بوده و علایق و علاقه مندی‌های آن فرد به جریانی بیش از دیگران باشد اما فرماندار نباید در کار اقماض کند.

وی تصریح کرد: فرماندار میبایست مرکز وحدت و همدلی بین مسوولان باشد و در این راه شورای تامین ستون فقرات اداره یک شهرستان است و این وحدت، هماهنگی، همکاری و یکپارچگی باعث میشود کار برکت داشته و خداوند با عنایت مضاعف مسیر کار را هموار کند.

منصوری افزود: محرومین و مستضعفین باید در صدر اولویت های دستگاه‌های اجرایی باشد و نباید کسی در شهرستان‌ها سرگرسنه بر بالین گذاشته و یا بیماری بدون خدمات بماند و هدف و اخلاق مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی باید سرلوحه کارمان قرار بگیرد.

وی ادامه داد: اگر نتوانستیم به حرف خود عمل کنیم باید به صورت شفاف به مردم اعلام کنیم زیرا خداوند به مسوول متواضع کرامت بیشتری میدهد و نباید تعلقات خاطری به پست و اسامی مانند بخشدار، فرماندار و غیره داشته باشیم.

منصوری با بیان اینکه تمام این پست ها یک شان بیشتر ندارد و آن هم نوکری و خادمی مردم است، گفت: برای مظفر پورابراهیم آرزوی توفیق مضاعف داریم و انشاالله در هفته های آتی به نماز جمعه به پردیس خواهم آمد و به مشکلات مردم رسیدگی خواهیم کرد.

استاندار تهران بیان کرد: انتقادهایی در خصوص انتخاب فرماندار پردیس می‌شد و آنهم به تجربه ایشان و اینکه وی تجربه پست مدیریتی نداشتند اشاره می‌شد اما اعلام کردم که هزینه این عدم تجربه با بنده است زیرا ایشان جوان مومن، انقلابی، مورد اعتماد و حمایت امام جمعه، روحانیت، جوانان ارزشی، بسیجی، متدینین، و غیره هستند و با حمایت این عزیزان که خود سرمایه خوبی است موفق شده و تجربه نیز در کمترین زمان ممکن جبرانمی‌شود و ما نیز کمک میکنیم تا در ماموریت و کارشان موفق باشند.

 

به گزارش فارس، در این مراسم ظفر پور ابراهیم لاطران طی حکمی از سوی استاندار تهران بعنوان فرماندار جدید پردیس منصوب شد.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول