اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تجمع اعتراضی معلمان به اجرا نشدن طرح رتبه‌بندی در برخی استان‌ها+ فیلم و عکس

پیش از ظهر امروز تعدادی از فرهنگیان در اعتراض به عدم اجرای طرح رتبه‌بندی و مسائل صنفی در برخی از استان‌های کشور تجمع مسالمت‌آمیزی را برگزار کردند.

تجمع اعتراضی معلمان به اجرا نشدن طرح رتبه‌بندی در برخی استان‌ها+ فیلم و عکس

خبرگزاری فارس؛ سردبیری استان‌ها: پیش از ظهر امروز (11 اردیبهشت 1401) تعدادی از فرهنگیان و بازنشستگان آموزش و پرورش در اعتراض به عدم اجرای طرح رتبه‌بندی و مسائل صنفی  در برخی از استان‌های کشور تجمع مسالمت‌آمیزی را برگزار کردند.
فرهنگیان شعارهایی نظیر «رتبه بندی معلمان حق مسلم ماست»، «هستیم بر آن عهد که بستیم»، «رسیدگی به وضعیت معیشتی بازنشستگان» و را در مقابل ادارات کل آموزش و پرورش استانی سر می‌دادند. این تجعات مردمی در برخی شهرها مانند شیراز با شعارهای سیاسی همراه شد.
با توجه به وعده‌های دولت مبنی بر صدور احکام رتبه بندی معلمان در پایان بهار، تعداد تجمع‌کننده‌ها نسبت به اجتماع‌های قبلی، کاهش یافته است و در برخی استان‌ها هیچ تجمعی صورت نگرفت. گرچه‌ ویدئوهای منتشر شده در فضای مجازی در شهرهایی مانند شیراز قدیمی است و اعتراض معلمان امروز در حیاط اداره کل آموزش و پروش فارس برگزار شده است.
تجمع‌های امروز در استان‌های فارس، اصفهان، کردستان، خراسان شمالی، مرکزی، بوشهر، البرز، زنجان، کرمانشاه، خوزستان، آذربایجان شرقی، همدان و مازندران در مقابل ادارات کل آموزش و پرورش شکل گرفت. در استان‌های فارس، اصفهان و کردستان حدود 200 نفر به وضعیت معیشت معلمان اعتراض کردند. در خراسان شمالی حدود 50 نفر، مرکزی حدود 50 نفر، زنجان حدود 100 نفر، البرز حدود 40 نفر و بوشهر نیز حدود 50 نفر اعتراض خود را به مسوولان اعلام کردند.

 

فیلم| تجمع معلمان در اصفهان

 

 

فیلم| تجمع معلمان شیراز

 

 

فیلم| تجمع معلمان در سنندج

 

 

عکس| تجمع معلمان در بجنورد

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول