اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

فرهنگیان منتخب شهرستان ملارد تقدیر شدند

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد با اشاره به برگزاری آئین تقدیر از فرهنگیان برتر و منتخبین جلوه‌های ویژه معلمی این شهرستان، گفت: امتحانات خردادماه دانش‌آموزان ملاردی در تمامی مقاطع و پایه‌ها به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

فرهنگیان منتخب شهرستان ملارد تقدیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، آئین تجلیل از منتخبین جلوه‌های ویژه معلمی شهرستان ملارد ظهر امروز با حضور معلمان و فرهنگیان و مسؤولان شهرستانی برگزار شد.

طیب رضایی‌فر در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملارد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری و تبریک هفته گرامیداشت مقام معلم اظهار‌ کرد: برنامه تقدیر از منتخبین جلوه‌های ویژه معلمی و معلمین نمونه امروز برگزار شد که از شهرستان ملارد ۳۹۵ نفر آثار و مستندات خود را در سامانه مربوطه بارگذاری کرده بودند.

وی افزود: پس از بررسی توسط هیات داوران این طرح، آثار ۱۸۰ نفر به اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ارسال شد و پس از بررسی در هیات داوران استانی، آثار ۴۸ نفر انتخاب شدند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد بیان‌کرد: از میان آثار منتخب نهایی، ۲ نفر به عنوان نمونه کشوری، ۱۲ نفر به عنوان نمونه استانی و ۳۵ نفر به عنوان نمونه شهرستانی انتخاب شدند و در حال حاضر نیز ارزیابی آثار جلوه‌های ویژه مدیران و معاونین مدارس نیز در حال بررسی است.

رضایی‌فر با اشاره به استقبال مناسب از بازگشایی حضوری مدارس از فروردین‌ماه، تصریح‌کرد: مدارس نیز امتحانات خردادماه را طبق برنامه‌ و بخشنامه‌های مربوطه به صورت حضوری هر دو مقطع ابتدایی و متوسطه برگزار خواهند کرد‌ و حوزه‌های اجرای امتحانات نهایی نیز پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول