اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کمبود ۱۵۰ کلاس درس در ملارد/ خیرین وعده ساخت ۲۰ مدرسه را داده‌اند

فرماندار ملارد با اشاره به وضعیت نامطلوب سرانه آموزشی در این شهرستان و کمبود ۱۵۰ کلاس درس، گفت: در حال حاضر ۱۰ مدرسه در حال احداث بوده و خیرین قول در دستور کار قراردادن ساخت ۲۰ مدرسه دیگر را نیز داده‌اند.

کمبود ۱۵۰ کلاس درس در ملارد/ خیرین وعده ساخت ۲۰ مدرسه را داده‌اند

جابر کریمی فرماندار ملارد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملارد با تبریک هفته گرامیداشت مقام معلم اظهار‌کرد: معلمان و فرهنگیان عزیز طی ۲ سال گذشته و بحران کرونا با وجود همه نگرانی‌ها، مشکلات و شرایط کشور مجاهدانه بار سنگین آموزش کودکان و نوجوانان را بر عهده گرفتند.

وی با اشاره به مسئله ارتقا فضاهای آموزشی، افزود: ملارد یکی از شهرستان‌هایی است که در وضعیت مناسب فضاهای آموزشی قرار ندارد و با توجه به جمعیت فزاینده شهرستان به بیش از ۵۰۰ هزار نفر، ظرفیت فعلی آموزشی کافی نیست و باید به سطح معقولی برسد.

فرماندار ملارد بیان‌کرد: مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان ملارد یکی از مجامع فعال استان و کشور است و در سال گذشته ۱۰ مدرسه خیرساز افتتاح شد و در سال جاری نیز ۱۰ مدرسه در دست احداث است.

کریمی با اشاره به کمبود ۱۵۰ کلاس درس در شهرستان ملارد و قول خیرین برای در دستور کار قرار گرفتن ۲۰ مدرسه دیگر، گفت: در حوزه ارتقا کیفی آموزش، تجهیز مدارس به لوازم کمک آموزشی، توانمندسازی فرهنگیان به ابزار روز آموزشی، دوره‌های ضمن خدمت و استفاده از ظرفیت مجموعه‌های فرهنگی و آموزشی برای برنامه‌های فوق‌العاده، استفاده از ظرفیت اولیا دانش‌آموزان در دستور کار قرار دارد تا با آسیب‌شناسی برنامه‌ریزی کوتاه و بلند مدت صورت پذیرد.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول