اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

نمایشگاه کارآفرینی روستایی در قرچک برگزار می‌شود

نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی روستایی با هدف معرفی توانمندی‌های کارآفرینان روستایی و حمایت از آنان در بوستان ولایت قرچک برگزار می‌شود.

نمایشگاه کارآفرینی روستایی در قرچک برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی روستایی با هدف معرفی توانمندی‌های کارآفرینان روستایی و حمایت از آنان از سوم لغایت ششم مرداد ماه سال جاری از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۱ در بوستان ولایت قرچک برگزار می‌شود.

مجید قیصرپناه بخشدار مرکزی قرچک در خصوص نحوه برگزاری این نمایشگاه، اظهار کرد: این نمایشگاه با همکاری بخشداری مرکزی، بنیاد برکت، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، دهیاری ها و شورای اسلامی روستاهای شهرستان قرچک برگزار می‌شود و طی ۳ روز در خدمت مردم خواهد بود.

وی گفت: در این نمایشگاه کارآفرینان روستایی محصولات خود را در غرفه هایی همچون قالی بافی، چرم دوزی، عروسک بافی، مشبک کاری، پوشاک، مجسمه سازی، ظروف بلو و پلاستیک، ظروف سفال، گل و گیاه، شیرینی، گلهای دست ساز، ظروف سرامیکی، صتایع چوبی، عفاف و حجاب و غیره عرضه خواهند کرد.

بخشدار مرکزی قرچک افزود: در کنار برپایی غرفه ها، برنامه های دیگری همچون برپایی سیاه چادر عشایر و پخت نان و آش محلی و دیگر برنامه های فرهنگی نیز اجرایی خواهد شد.

قیصرپناه با تاکید بر اینکه هدف از برپایی این نمایشگاه معرفی توانمندی‌های کارآفرینان روستایی و حمایت از آنان می‌باشد، بیان کرد: یکی اولویت های ما حمایت از اشتغال زایی در روستاها است و در این راستا با برگزاری نمایشگاه ها و دیگر اقدامات حمایتی سعی خواهیم کرد فضای لازم را برای تقویت و توسعه این حوزه فراهم سازیم.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول