اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دستگیری سارقان مسلح طی ۲۴ ساعت در پردیس

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری ۶ سارق مسلح در کمتر از ۲۴ساعت در شهرستان پردیس خبر داد.

دستگیری سارقان مسلح طی ۲۴ ساعت در پردیس

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص دستگیری سارق مسلح در پردیس، اظهار کرد: پیرو تماس شهروندی مبنی بر اینکه خودروی مزدا ۳ وی توسط چند نفر بصورت مسلحانه در یکی از محلات شهر پردیس به سرقت رفته موضوع بلافاصله در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: بلافاصله اکیپی از کارآگاهان پلیس آگاهی و امنیت شهرستان در صحنه حاضر و باهماهنگی قضایی وبررسی دوربین های مدار بسته ، رصد اطلاعاتی و عملیاتی و تلاش مستمر موفق به شناسایی و دستگیری سارقان در کمتر از ۲۴ ساعت در شهرهای پردیس، تهران بزرگ، پیشوا و ورامین شدند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در ادامه بیان کرد: در این عملیات ۶ نفر سارق دستگیر، خودروی مسروقه به همراه ۲ قبضه سلاح کمری و یک قبضه سلاح شکاری، ۴۱عدد فشنگ جنگی،۴ عددفشنگ شکاری، یک قبضه سلاح سرد، یک رشته دستبند کشف و همچنین یک دستگاه خودرو و موتور سیکلت سارقان توقیف شد.

سردار عزیزی در پایان خاطر نشان کرد: دستگیری سارقان توسط ماموران انتظامی در راستای برقراری امنیت پایدار درسطح شهرستان صورت می پذیرد و مجرمان و مخلان نظم و امنیت بدانند فرزندان ملت در مجموعه انتظامی از عزمی راسخ دربرخورد با آنان برخوردارند و اجازه هنجار شکنی را به هیچ کس نخواهند داد، و از شهروندان تقاضا می گردد، در صورت مشاهده موارد مشابه و یا مشکوک سریعا با ۱۱۰ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول