اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

استاندار تهران: فعلا تصمیمی برای تعطیلی استان تهران وجود ندارد

استاندار تهران گفت: تا این لحظه تصمیمی بر تعطیلی مدارس، ادارات و دانشگاه های استان تهران در روزهای آینده گرفته نشده و هرگونه تصمیمی از طریق رسانه های معتبر اطلاع رسانی خواهد شد.

استاندار تهران: فعلا تصمیمی برای تعطیلی استان تهران وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از رودهن، علیرضا فخاری استاندار تهران با همراهی معاونان و مدیران کل استانداری و برخی از ادارات امروز در جمع نمازگزاران رودهن حاضر و به مشکلات مردم پاسخ دادند.

استاندار تهران در حاشیه این برنامه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: افتخار داشتیم با تعدادی از معاونان و مدیران کل استانداری و ادارات در میز خدمت نماز جمعه رودهن حاضر باشیم تا از نزدیک به مشکلات رسیدگی کنیم.

وی گفت: توفیق داریم پایان هفته ها برای رفع مشکلات مردم به شهرستان های استان تهران سفر کنیم تا از نزدیک مشکلات را متوجه و برای رفع آن ها اقدام لازم را انجام دهیم.

فخاری به مشکلات ورزشی رودهن اشاره و  بیان کرد: اماکن ورزشی در رودهن فاقد ظرفیت برای جوانان این بخش بزرگ است و تلاش خواهیم کرد تا در کمترین زمان مشکلات زیر ساختی ورزشی رودهن، حل شود.

استاندار تهران به موضوع تعطیلی استان تهران اشاره و اضافه کرد: با توجه به اینکه از گذشته در امور تولید گاز مشکلات زیادی وجود دارد و این دولت وارث آن است و تلاش می کند مشکلات را یکی یکی حل کند، اما از مردم درخواست داریم که در این موقعیت کمک کنند و زمینه مصرف پایین گاز را فراهم کنند.

فخاری تصریح کرد: تا این لحظه تصمیمی برای تعطیلی مدارس، ادارات و دانشگاه های استان تهران گرفته نشده است و اگر مقرر به اقدامی شد، از طریق رسانه های معتبر اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/۶۷۰۲۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول