اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کاهش دمای هوای تهران/ احتمال بارش برف و کولاک در ارتفاعات

مدیرکل هواشناسی استان تهران از فعالیت سامانه و هوای سرد به‌ویژه در ارتفاعات شمال شرقی خبر داد‌.

کاهش دمای هوای تهران/ احتمال بارش برف و کولاک در ارتفاعات

مازیار غلامی مدیر کل هواشناسی استان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تهران اظهار کرد: با فعالیت سامانه بارشی آسمان تهران امروز و فردا ابری همراه بارش باران، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و در برخی مناطق بارش تگرگ خواهد بود. 

وی گفت: در ارتفاعات بارش برف و کولاک پیش‌بینی شده و لغزندگی معابر و جاده‌ها، کاهش دید، احتمال تاخیر در پروازها، جاری شدن رواناب و بالا آمدن آب رودخانه‌ها و سقوط اجسام از ارتفاع وجود دارد.

مدیر کل هواشناسی استان تهران با اشاره به اینکه از شنبه بعدازظهر سامانه بارشی دیگر وارد می‌شود، افزود: با نفوذ این سامانه افزایش ابر و بارش پراکنده در ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه فردا کاهش محسوس ۷ تا ۱۲ درجه‌ای دما در نیمه شمالی به‌خصوص شمال شرق و یخبندان شبانه و ۴تا ۸ درجه‌ای در نیمه‌جنوبی پیش‌بینی می‌شود گفت: بیشینه دمای هوای تهران برای فردا چهارشنبه ۱۱ درجه و کمینه دما ۹ درجه و در آبعلی ۴ درجه بالای صفر و منفی ۲ درجه مورد انتظار است و توصیه می‌شود از لوله‌های آبرسانی و تاسیسات آبی در نواحی شمالی محافظت شده و در تامین سوخت و وسایل حرارتی مدیریت صورت گیرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول