اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

قرارگاه شرایط اضطرار آب در تهران تشکیل می‌شود

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به کاهش ذخایر آبی سدهای استان تهران گفت: قرارگاه شرایط اضطرار آب با محوریت و ریاست اداره کل مدیریت بحران استان تهران تشکیل می‌شود.

قرارگاه شرایط اضطرار آب در تهران تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، حامد یزدی‌مهر مدیرکل مدیریت بحران استان تهران امروز در حاشیه برگزاری جلسه کمیته اضطرار ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به کاهش ذخایر آبی سدهای استان تهران اظهار کرد: با توجه به اینکه این سدها، آب شرب استان را تأمین می‌کنند، نیازمند اتخاذ تدابیر لازم جهت برون رفت از این معضل هستیم.

وی با بیان اینکه جلسه امروز دوشنبه ۲۱ فروردین ماه با درخواست شرکت آب و فاضلاب استان تهران با موضوع اضطرار آب و با حضور دستگاه‌های ذی مدخل و در خصوص تهیه و توزیع آب تشکیل شده بود گفت: در این جلسه مقرر شد قرارگاه شرایط اضطرار آب با محوریت و ریاست اداره کل مدیریت بحران استان تهران تشکیل شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران عنوان کرد: در نظر داریم این قرارگاه با تدوین نظام حکمرانی آب و با حضور دستگاه‌های متولی امر، مجامع دانشگاهی و ارتباط با پژوهشگران، نخبگان و مطلعین در جهت تحقق سیاست‌های مدیریت آب شرب و اصلاًح ساختارهای مرتبط انجام وظیفه کند.

یزدی‌مهر تصریح کرد: در این زمینه قطعاً از سمن‌ها و جوامع مردم نهاد برای همفکری و رسیدن به راهکارهای مناسب برای تمامی ابعاد مدیریت مصرف آب از تولید و بارگذاری جمعیت بهره‌مند خواهیم شد تا نقشه راه مناسبی جهت برون رفت از اضطرار آب باشد.

وی در ادامه گفت: از مردم درخواست داریم همواره صرفه‌جویی و استفاده بهینه از آب که یک ثروت خدادادی است را در دستور کار قرار دهند تا با توجه به تمهیداتی که مقرر است در قرارگاه اتخاذ شود، با یاری مردم بتوانیم به سلامت از این گردنه بحرانی خارج شویم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول