اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

حماسه‌ای دیگر در تقویم استکبار ستیزی/ مردم پایتخت فریاد آزادی خواهی قدس شریف را سر دادند

راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور با حضور مردم ولایتمدار و انقلابی در شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

حماسه‌ای دیگر در تقویم استکبار ستیزی/ مردم پایتخت فریاد آزادی خواهی قدس شریف را سر دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور صبح امروز 25 فروردین 1402 با حضور مردم ولایتمدار و انقلابی در شهرستان‌های استان تهران آغاز شد و همه مردم پایتخت انزجار خود را از آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب اسرائیل اعلام کردند.

 

مردم انقلابی، یکصدا فریاد مظلومیت مردم فلسطین را در برابر جنایات رژیم غاصب صهیونیستی سر دادند و در کنار هم با مشت های گره کرده خشم و انزجار خود را از نظام استکبار به گوش جهانیان رساندند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی با سر دادن شعارهای انقلابی و ضد استکباری از مردم مظلوم فلسطین و قیام انتفاضه حمایت کردند و فریاد آزادی خواهی قدس شریف را سر دادند.

 

امروز مردم استکبار ستیز در حالی راهپیمایی را آغاز کردند که در دست اغلب آنها، پلاکاردهایی با نوشته هایی که نشان دهنده اوج تنفر آنها، از رژیم صیهونیستی و آمریکا است.

 

 

حضور کودکان، جوانان و سالخوردگان در این مراسم نیز حاکی از آن است که مردم ایران از کودک تا بزرگسال، هیچ گاه دست از حمایت مردم مظلوم فلسطین بر نخواهند داشت و تا نابودی اسرائیل از پای نخواهند نشست.

راهپیمایان در پایان با خواندن قطعنامه راهپیمایی روز قدس، بر حمایت از مقاومت عزتمندانه مردم مظلوم و مسلمان فلسطین تاکید کردند.

 

راهپیمایی روز قدس در دشت بزرگ ورامین با شعار مرگ بر اسرائیل

راهپیمایی روز جهانی قدس و مبارزه با استکبار جهانی با حضور پرشور نوجوانان و جوانان و مردم مومن و انقلابی و با شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا در شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا برگزار شد.

راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس روز مبارزه با استکبار جهانی همچون همه شهر های کشور با حضور پر شور جوانان مومن و انقلابی دشت ورامین آغاز شد.

 

در این راهپیمایی حضور نوجوانان و جوانان، دانش آموزان پرشورتر بود و همه این جوانان با ندای لبیک یا زینب، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر امریکا اقدامات رژیم غاصب کودک کش را محکوم کردند.

 

روز قدس، روز دفاع از مردم مظلوم فلسطین و مبارزه با اسرائیل است، سالهاست مردم فلسطین تحت ظلم این رژیم فاسد و جنایتکار هستند و وظیفه انسانی و دینی ایجاب می‌کند که از آنان دفاع شود.

مسیر راهپیمایی شهرستان قرچک از میدان امام خمینی(ره) آغاز شده و تا مقابل مصلای شهرستان ادامه خواهد داشت. مسیر راهپیمایی شهرستان ورامین از میدان امام حسین(ع ) تا مقابل مصلای صاحب الزمان خواهد بود.

 

 

همچنین در دو نقطه از شهرستان ورامین که شامل منطقه خیرآباد و بخش جوادآباد می‌باشد مشابه این راهپیمایی برگزار می‌گردد. مسیر راهپیمایی شهرستان پیشوا از ابتدای ورودی شهر شروع شده و تا امام زاده جعفر ادامه خواهد داشت.

 

شکوه حضور مردم شهرقدس در راهپیمایی روزجهانی قدس

همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم ولایی و مومن شهرقدس در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و باحضور باشکوه خود حماسه‌ای دیگر در تاریخ رقم زدند.

در این حضور ماندگار، اقشار مختلف مردم، ورزشکاران، اصناف، دانش آموزان و دانشجویان، علما و روحانیون، پیر و جوان به صحنه آمده و با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» اعلام انزجار خود را از آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب اسرائیل اعلام کردند.

 

 

در این میان کودکان، دهه نودی‌ها و دهه هشتادی‌ها نیز حضور قابل توجهی داشته و با مشت‌های کوچک گره کرده خود رژیم کودک‌کُش صهیونیستی را محکوم کرده و مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند. 

 

راهپیمایی پرشور روز قدس در شهر جدید پرند

مردم انقلابی شهر جدید پرند همچون دیگر مسلمانان جهان در لبیک به فرمان حضرت امام خمینی(ره) در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس نفرت و انزجار خود را از استکبار و صهیونیست جهانی به نمایش گذاشته و حمایت خود را از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین اعلام نمودند.

راهپیمایی روز قدس شهر پرند، از میدان استقلال به سمت مسجد جامع امام علی علیه‌السلام و مصلی نمازجمعه راهپیمایی کردند و با فریادهای الله اکبر، مرگ بر اسرائیل، مرگ برآمریکا از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند.

حضور خانواده‌ها به همراه نوجوانان دهه نودی و هشتاد به همراه مردان و زنان سالمند از جلوه‌های ناب راهپیمایی روز قدس امروز بود. 

 

 

طنین فریاد مرگ بر اسرائیل در اسلامشهر 

مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان اسلامشهر صبح امروز همزمان با سراسر کشور با راه پیمایی روز قدس فریاد مظلومیت خواهی و مبارزه با ظلم و ستم رژیم اشغالگر و غاصب اسرائیل سردادند.

اقشار مختلف مردم مومن و روزه دار اسلامشهر به همراه امام جمعه و مسئولان ادارات شهرستان از ساعات اولیه صبح امروز با تجمع در مقابل ناحیه مقاومت بسیج سیدالشهدا تا محل مصلی بزرگ اسلامشهر راهپیمایی کردند و در پایان مراسم ضمن اعلام نفرت و انزجار خود از رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی اسرائیل خواستار حمایت همه آزادیخواهان جهان از بیت المقدس و قبله اول مسلمین جهان شدند.

 

 

در روز جهانی مبارزه با استکبار اقشار مختلف مردم شهرستان اسلامشهر، نوجوانان دهه هشتادی و نودی تا جوانان دوران دهه ۵۰ و ۶۰، پیر و جوان، زن و مرد، مدیر و کارمند، کاسب و ورزشکار در کنار هم امروز به میدان آمدند و با مشتهای گره کرده و حمل پرچم‌های سه رنگ ایران و قدس اشغالی حمایت خود را از مردم مردم مظلوم فلسطین به نمایش گذاشتند.

در شهرستان اسلامشهر علاوه بر شهر اسلامشهر در بخش های چهاردانگه، احمدآباد مستوفی و شهرک واوان مردم روزه دار و انقلابی  از محل های تعیین شده تا محل برگزاری مصلی نماز جمعه راهپیمایی کرده و در پایان با تجمع و قرائت قطعنامه پایان راهپیمایی ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و غاصب اسرائیل حمایت خود را از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین اعلام و خواستار آزادی مسجد القصی قبله اول مسلمین جهان شدند.

 

فریاد طنین آزادی قدس در دماوند

مردم روزه‌دار و ولایتمدار شهر دماوند در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همانند سایر نقاط کشور، حماسه حضور را رقم زدند و فریاد «القدس لنا» و دفاع از مقاومت اسلامی و نابودی رژیم صهیونیستی غاصب را سر دادند.

راهپیمایی روز قدس در شهر دماوند، با حضور آحاد مختلف مردم از میدان امام(ره) آغاز و تا مصلی نماز جمعه دماوند ادامه پیدا کرد.

راهپیمایان درپایان با قرائت بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، خواستار وحدت امت جهان اسلام برای مبارزه با کفار و غاصبان فلسطین اشغالی شدند.

 

 

لازم به ذکر است؛ این راهپیمایی جداگانه در شهرهای رودهن، کیلان، آبسرد و آبعلی نیز به طور همزمان برگزار شد.

امام جمعه شهرستان دماوند در سخنرانی مراسم راهپیمایی روز قدس از حضور باشکوه آحاد مختلف مردم با زبان روزه برای حمایت از قدس شریف قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام فتاح‌دماوندی افزود: قدس، روز اسلام و مسلمین است و هر کسی کار خدایی کند، خداوند اجر آن را خواهد داد.

وی با گرامیداشت یاد شهید سلیمانی و شهدای انقلاب اسلامی، دفاع از حرم و دفاع مقدس گفت: ما امروز استقلال و آزادی خود را مدیون شهدا و امام امت هستیم.

 

حضور پرشور مردم شهرستان بهارستان در راهپیمایی روز قدس

مردم مومن ورزوه دار شهرستان بهارستان با راهپیمایی روز قدس، نفرت و انزجار خود از استکبارجهانی و رژیم غاصب اسراییل را اعلام کردند.

صبح امروز اقشار و گروههای مختلف مردم شهرستان بهارستان هم زمان با سراسر کشور  باحضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت و از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند.

مردن شهرستان بهارستان در دو بخش در بوستان و گلستان مسیرهای منتهی به مصلی های نماز جمعه راهپیمایی کرده و با فریادهای مرگ براسرائیل، آزادی قدس اشغالی را خواستار شدند.

 

مشت محکم مردم پیشوا بر دهان رژیم صهیونیستی

همه ساله در اخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز بیعت فرا می رسد‌. بیعتی دوباره با ملتی مظلوم که با وجود جنایت های متعدد همچنان مقابل زورگویان همچون سرو ایستاده اند و با اقتدار سر مقابل ظلم فرود نیاورده اند‌.

ملت مظلوم فلسطین اسم رمزی است که امت اسلام را همه ساله در روز جهانی قدس، همچون دژی محکم مقابل رژیم جنایتکار صهیونیستی و متحدانش به خط می کند.

آری روز قدس که فرا می رسد همه ما در دفاع از برادران و خواهران مسلمان خود به میدان می آییم.

 

در شهرستان پیشوا نیز با حضور حجت الاسلام باقری امام جمعه،تاجیک‌ نوری فرماندار،قرایی مدیر کل روابط عمومی صداوسیما و دیگر مسئولین و مردم ،دانش آموزان و فرهنگیان و اقشار مختلف جامعه راهپیمایی روز جهانی قدس در پیشوا برگزار شد.

در روز جهانی قدس، مردم پیشوا از میدان نماز تا حرم مطهر حضرت جعفربن موسی الکاظم (ع) راهپیمایی کردند و در پایان ضمن به آتش کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی، در نماز جمعه پیشوای مقدس شرکت کردند.

در نماز جمعه نیز با قرائت بیانیه ای چندگانه بر آرمان های نظام مقدس و اقتدار جمهوری اسلامی  ایران در مقابل دشمنان تاکید شد.

 

راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرهای مختلف شهرستان پردیس برگزار شد

راهپیمایان پردیسی پیش از ظهر امروز از چهار شهر و روستاهای این شهرستان با طی کردن مسیری چند کیلومتری ضمن برگزاری راهپیمایی روز قدس با آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

 راهپیمایی روز قدس از ساعت ۱۱:۰۰ از مسیرهای مختلف برگزار و راهپیمایان از شهر بومهن و مسجد جامع اهل بیت (علیه السلام) به سمت بلوار شهید صارمی (خیابان بخشداری)، میدان امام رضا (علیه السلام)، بلوار بصیرت، خیابان بهشت، خیابان بهشت ۷، مصلی نماز جمعه (مسجد الغدیر) حرکت کردند.

 

 

همچنین راهپیمایان شهرهای پردیس، سعیدآباد و خسروآباد جاجرود از بوستان نورالشهدا(فاز ۳) به سمت میدان فلسطین، بلوار شهید سلیمانی، بلوار بصیرت، خیابان بهشت، خیابان بهشت ۷، مصلی نماز جمعه (مسجد الغدیر) حرکت کردند.

راهپیمایان در بلوار بصیرت با راهپیمایان پردیس و جاجرود به سمت مصلی نماز جمعه با شعارهایی مانند «خون سلیمانی‌ما میجوشد_ ملت علیه دشمنان خروشد»، «مانند رهبر خود آزاده‌ایم_ برای محو دشمن آماده‌ایم»، «خامنه‌ای راهبر است_وارث پیغمر است، «محور هر جنایتی آمریکاست_مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «خونی که در رگ‌ماست هدیه به رهبر ماست»  «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل»، «اسرائیل کودک کش نابود باید گردد»، و غیره مسیر را طی کرده و ضمن برپایی نماز جمعه با آرمان‌های امام رحل و انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

لازم به ذکر است؛ در بین دو نماز قطعنامه این روز قرائت و نمازگزاران با ندای الله اکبر، خامنه‌ای رهبر به این قطعنامه لبیک گفتند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول