اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دستگیری ۲ عامل پوشش و گریم سگ نما در اسلامشهر

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر ازدستگیری دو عامل با پوشش و گریم سگ نما در باغ فیض اسلامشهر خبر داد.

دستگیری ۲ عامل پوشش و گریم سگ نما در اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، سرهنگ محمدرضا علیزاده فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر اظهار کرد: در روز ۱۸ اردیبهشت ماه برابر اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر تردد و حضور ۲ نفر جوان با پوشش و گریم سگ نما در مرکز خرید باغ فیض اسلامشهر، بلافاصله واحد گشت انتظامی به محل اعزام شده و موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

وی گفت: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد 2 پسر جوان با انجام حرکات خلاف عادت و با گریم و پوشش سگ نما و نامناسب در فضای عمومی تردد داشتند که با اقدامات انتظامی، هر 2 نفر توسط پلیس امنیت عمومی فرماندهی شهرستان اسلامشهر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر افزود: متهمان دستگیر شده در بازجویی های پلیس خود را دانشجوی رشته بازیگری و هنر دانسته و اذعان داشتند جهت ایفای نقش در تئاتر خیابانی، لباس های مورد نظر را خریداری کرده بودند و از اقدام نامناسب خود در فضای عمومی نادم هستند.

به گزارش فارس، انتشار فیلم دو جوان با گریم سگ در اسلامشهر طی روزهای گذشته در شبکه‌های اجتماعی باعث جریحه دار شدن احساسات مردم شده بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول