اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دستگیری 5 اوباش و کشف 3 کلت کمری در ری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری 5 تن از عاملان قدرت نمایی و تخریب خودروهای شهروندان در محلهدولت آباد ری خبر داد و گفت: ضمن کشف 3 قبضه سلاح کلت کمری متهمان روانه زندان شدند.

دستگیری 5 اوباش و کشف 3 کلت کمری در ری

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار کرد: 26 اردیبهشت‌ماه امسال خبری به سازمان اطلاعات این فرماندهی مبنی بر درگیری تعدادی از اراذل و اوباش همچنین تخریب خودروهای شهروندان در محله دولت آباد اعلام شد که پس از قدرت‌نمایی از محل متواری شدند.

وی عنوان کرد: با توجه به حساسیت بوجود آمده در منطقه بویژه نارضایتی شهروندان منطقه دولت آباد شهرری در خصوص اقدامات مجرمانه پنج نفر از اراذل و اوباش محله "دولت آباد"، دستگیری این افراد در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی شهرستان ری قرار گرفت.

این مقام پلیسی ادامه داد: مأموران با حضور در محل، به تحقیق میدانی و همچنین بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته پرداخته و اطلاع پیدا کردند که اراذل و اوباش تحت تعقیب آن‌ها، از اوباش نوپا در زمینه نزاع و درگیری هستند که پس از کری‌خوانی مجازی اقدام به ایجاد رعب و وحشت و تخریب خودرو شهروندان نموده بودند.

سرهنگ طرهانی اضافه کرد: در شرایطی که اقدامات ویژه جهت شناسایی و دستگیری متهمین در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی شهرستان ری قرار گرفته بود، مأموران اطلاع پیدا کردند که متهمان در دو منزل شخصی اقوام خود مخفی شدند. 

وی بیان داشت: با اقدامات ویژه پلیسی سرانجام در دهم خرداد ماه 1402، مخفیگاه متهمان در جنوب شهرستان ری شناسایی و هر پنج نفر آن‌ها دستگیر و در بازدید از مخفیگاه آن‌ها 3 قبضه سلاح کلت کمری به همراه 39 فشنگ جنگی و 5 خشاب کشف گردید که به اداره سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی شهرستان ری منتقل می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان اعلام کرد: متهمان سابقه‌دار پس از تکمیل پرونده و انجام تحقیقات به دادسرای شهرری اعزام و سپس با قرار مناسب روانه زندان شدند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول