اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دستگیری 118 اراذل و اوباش در اسلامشهر

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از دستگیری 118 نفر از اراذل و اوباش و کشف تعداد 118 قبضه سلاح سرد ویک قبضه اسلحه شکاری خبر داد.

دستگیری 118 اراذل و اوباش در اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، سرهنگ محمدرضا علیزاده فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر اظهار کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور با هدف ایجاد محیطی امن و برای پاکسازی پارک ها و تفرجگاه های شهرستان اسلامشهر و همچنین جمع آوری حاملان سلاح سرد غیرمجاز و مبارزه با انواع سرقت اجرا شد.

وی افزود: در 24 ساعت گذشته مأموران موفق به دستگیری 118 نفراز اراذل و اوباش و کشف تعداد 118 تیغه انواع سلاح سرد، یک عدد اسلحه شکاری شده و 7 نفر خرده فروش ، 115 نفر سارق نیز در این طرح دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با اشاره به اینکه متهمان جرائمی از قبیل شرارت، ایجاد مزاحمت، استفاده از سلاح سرد، نگهداری و توزیع مواد مخدر را در پرونده کیفری خود دارند، تصریح کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ علیزاده در پایان تاکید کرد: پلیس با تمام توان و با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود با قاطعیت با قانون شکنان برخورد می‌کند تا احساس امنیت در جامعه افزایش یابد و شهروندان هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با سامانه فوریت‌های پلیسی 110 با ما در میان بگذارند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول