اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

آلودگی هوا در تهران ادامه دارد

بر اساس داده‌های شرکت کنترل کیفیت هوا، میانگین کیفیت هوای مناطق 22 گانه تهران با شاخص 130 در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد همچنین 5 شهر استان تهران در وضعیت قرمز و ناسالم هستند.

آلودگی هوا در تهران ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران،‌ طبق داده‌های شرکت کنترل کیفیت هوا، میانگین کیفیت هوای مناطق 22 گانه تهران هم‌اکنون با شاخص 130 در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.

همچنین باقرشهر با شاخص 189، اسلامشهر با شاخص 168، پیشوا با شاخص 152، قرچک با شاخص 174 و ورامین با شاخص 179 در وضعیت قرمز و ناسالم هستند.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای قابل قبول (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

از ابتدای سال جاری تا به امروز در تهران 9 روز هوای پاک، 192 روز هوای قابل قبول، 82 روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و 11 روز هوای ناسالم در روز شمار شاخص آلودگی هوا به ثبت رسیده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول