اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

تعیین تکلیف ۶۰۰ قطعه زمین واگذار شده دولتی در یزد طی سال‌های گذشته

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد از تعیین تکلیف اراضی دولتی واگذار شده در سال‌های گذشته خبر داد.

تعیین تکلیف ۶۰۰ قطعه زمین واگذار شده دولتی در یزد طی سال‌های گذشته

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محسن صادقیان اظهار داشت: از دستاوردهای مهم دولت در سال جهش تولید در استان یزد تهیه بانک اطلاعاتی از اراضی دولتی واگذار شده طی سالهای گذشته جهت اجرای طرح‌های غیر کشاورزی است.

وی افزود: سال گذشته تهیه بانک اطلاعاتی و تشکیل سامانه اراضی دولتی در دستورکار قرار گرفت و در اوایل سال جاری سامانه و بانک اطلاعاتی مذکور تکمیل شد.

صادقیان بیان کرد: با استفاده از این بانک اطلاعاتی لیست اراضی واگذار شده در هر شهرستان احصا شد و با دستور استاندار یزد کمیته‌ای در هر شهرستان تشکیل و تمامی اراضی مورد پایش قرار گرفت.

وی عنوان کرد: تا مرداد ماه سال جاری بیش از ۶۰۰ قطعه زمین واگذار شده که دارای پیشرفت مناسبی نیستند، شناسایی شده و جهت تعیین تکلیف به کمیته ماده ۳۳ جهت خلع ید و تعیین تکلیف ارسال شده است.

صادقیان گفت: در سال جهش تولید و در راستای ایجاد اشتغال باید از ظرفیت مناسب این اراضی که طی سالهای گذشته واگذار شده و دارای تمام مجوزهای مربوطه هستند، استفاده کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد تصریح کرد: در صورتی که متقاضیان اقدامی انجام نداده‌اند، زمین از آنها پس گرفته و این زمین‌ها به همراه تمام مجوزهای مربوطه به متقاضیان جدید که آماده سرمایه گذاری هستند، واگذار خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول