اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

نمی توان تحصیل دانش آموزان را متوقف کرد/ انعطاف آموزش و پرورش برای تغییر در شیوه آموزشی

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزدگفت: فرآیند آموزش و یادگیری نباید تعطیل شود، زیرا ممکن است شرایط کنونی تا ۲ سال دیگر ادامه یابد.

نمی توان تحصیل دانش آموزان را متوقف کرد/ انعطاف آموزش و پرورش برای تغییر در شیوه آموزشی

 

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، عباسعلی دانافر در گفتگو با خبر ۲۰ شبکه یزد با بیان اینکه مدارس استان یزد همزمان با سراسر کشور در پانزدهم شهریورماه بازگشایی می شود و در ماه‌های گذشته تمهیدات لازم بدین منظور تدارک دیده شده است، افزود: گرچه در شرایط خاص کرونایی هستیم، اما چاره‌ای جز آغاز سال تحصیلی نداریم.

وی  بر حفظ سلامت و امنیت دانش آموزان تأکید کرد و گفت: خانواده‌ها به هیچ وجه نگران نباشند چرا که سناریو‌هایی مختلفی وجود دارد، ما متناسب با شرایط و اقتضائات به ارائه آموزش به صورت‌های مختلف یعنی حضوری و غیرحضوری خواهیم پرداخت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد افزود: نباید فرآیند آموزش و یادگیری دانش آموزان را تعطیل کنیم، زیرا شاید شرایط کنونی تا دو سال ادامه داشته باشد و نمی‌توان تحصیل را متوقف کرد.

دانافر از انعطاف آموزش و پرورش برای تغییر در شیوه آموزشی خبر داد و تأکید کرد: همه نقاط استان تحت پوشش شبکه آموزش و اینترنت قرار گرفته است. خانواده‌هایی که دسترسی به شبکه مجازی ندارند، نیز نگران نباشند، زیرا بسته‌های آموزشی تهیه شده است.

وی خانواده‌ها را به ثبت نام فرزندان در مدارس فراخواند و افزود: خواهش می‌کنم خانواده‌هایی که تاکنون ثبت نام نکرده اند با خیال راحت به ثبت نام فرزندان خود بپردازند، زیرا شرایط را کاملا مهیا کرده و امنیت و سلامت دانش آموزان را در نظر داریم.

مدیرکل آموزش و پرورش یزد گفت: اجباری برای حضور دانش آموزان نیست و اگر شرایط مناسب نباشد با توجه به شرایط موجود تصمیم می‌گیریم. امنیت روانی دانش آموزان و والدین و همکاران فرهنگی برای ما اهمیت فراوانی دارد.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول