تثبیت 50 هزار شغل با مصوبات کارگروه تسهیل در یزد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با اشاره به برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از سال 92 تاکنون گفت: مصوبات این کارگروه 50 هزار شغل را در یزد تثبت کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، محمدرضا علمدار یزدی بعدازظهر شنبه در جلسه مشترک دستاه های نظارتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد که با حضور وزیر صمت برگزار شد، با اشاره به مصوبات کارگروه تسهیل اظهار کرد: این مصوبات و تسهیلات ارائه شده از سال ۹۲ تاکنون، تثبیت اشتغال بیش از ۵۰ هزار نفر را به دنبال داشته است. وی افزود: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد رتبه نخست در کشور به لحاظ تعداد مصوبات را به خود اختصاص داده است. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با اشاره به همکاری نمایندگان مجلس در رفع موانع تولید، گفت: نمایندگان استان یزد تعامل و همکاری بسیاری برای رفع موانع تولید دارند و خوشبختانه دستگاه قضایی، دیوان محاسبات، تشکل های بخش خصوصی، سیستم بانکی و دستگاه‌های اجرایی استان در این زمینه همکاری بسیار خوبی دارند. عملدار یزدی در پایان اظهار امیدواری کرد: با تداوم این روند و رفع مشکلات صنایع در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، شاهد شکوفایی صنایع استان باشیم. انتهای پیام/الف
محمد رضا علمدار یزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد
16:14 - 2 اسفند 1399

1 بازنشر
21 بازدید



1 پاسخ