اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

دبیر فراکسیون گردشگری مجلس‌: استراتژی گردشگری ایمن در ایام کرونا تدوین شود

دبیر فراکسیون گردشگری مجلس‌ با بیان این که صنعت گردشگری در ایام کرونا خسارت‌های بسیاری متحمل شده است، گفت: تعطیلی کارها و زندگی تنها راه مقابله با شیوع کرونا نیست و تدوین استراتژی و نظام گردشگری ایمن در ایام کرونا باید در دستور کار مسؤولان اجرایی و مرتبط قرار گیرد.

دبیر فراکسیون گردشگری مجلس‌: استراتژی گردشگری ایمن  در ایام کرونا تدوین شود

محمدصالح جوکار در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد، با اشاره به ضرورت تدوین برنامه های منسجم به منظور جلوگیری از شیوع کرونا و حمایت از فعالیت صنوف مختلف به ویژه حوزه گردشگری، اظهار کرد: متأسفانه از ابتدای شیوع این ویروس منحوس بحث گردشگری شهر میراث جهانی یزد با چالش‌های مختلف روبرو شده که باید بجای تعطیلی برای مدیریت این مهم برنامه‌ریزی جدی انجام شود.

وی با بیان این‌که زندگی باید جریان داشته باشد و پیشگیری از شیوع کرونا باید در اولویت اجرایی قرار گیرد، افزود: کرونا بیش از یک سال است که میهمان ناخوانده مردم دنیا شده و ما باید برای سازگاری با این ویروس نظام گردشگری متناسب با کرونا را تدوین و اجرایی کنیم.

 دبیر فراکسیون گردشگری مجلس‌ شورای اسلامی در ادامه  با بیان این‌که صنعت گردشگری ایران از جمله صنایع نوپا و حائز اهمیت است، گفت: با توجه به اینکه شیوع کرونا ممکن است ادامه پیدا کند از یک سو نباید باعث نگرانی مردم شده و موجب شود زنجیر انتقال شیوع توسعه پیدا کند و از سوی دیگر باید به گونه‌ای رفتار کنیم تا با اجرای پروتکلها و سازوکارهای مناسب صاحبان این صنعت کمتر ضرر کنند.

جوکار  بر ضرورت برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات صنعت گردشگری تاکید و تصریح کرد: با وجودی این‌که دولت بخشی از این ضرر و زیان‌ها را جبران کرد اما بسیاری از خسارت‌هایی که به مشاغل مختلف وارد شد هنوز جبران نشده است.

وی در پایان گفت: قابل قبول نیست برای مقابله با این ویروس منحوس کسب و کارها و زندگی را  تعطیل کنیم، زندگی باید جریان داشته باشد و مقابله با این بیماری باید در صدر کارمان قرار گیرد.

انتهای پیام/ ب/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول