اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

اعتراض کارگران هیچ ربطی به تأمین اجتماعی ندارد

رئیس اداره روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی یزد در پی تجمع کارگران مقابل این اداره کل در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس که برای بررسی این موضوع رفت بود، گفت: اعتراض کارگران هیچ ربطی به مسئولان تأمین اجتماعی ندارد.

اعتراض کارگران هیچ ربطی به  تأمین اجتماعی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، پیش از ظهر امروز تجمع اعتراضی برخی از کارگران در مقابل اداره کل تأمین اجتماعی استان یزد برگزار شد.

اجرای کامل طرح همسان‌سازی مطابق با بازنشستگان کشوری و لشکری، رفع هرگونه تبعیض در پرداخت حقوق، امنیت شغلی، جلوگیری از قراردادهای موقت و سفید امضاء، محاسبه کامل سوابق سخت و زیان آور، احیای شورای عالی تأمین اجتماعی و رعایت اصل سه جانبه گرایی به مفهوم سهم هریک از شرکاء اجتماعی، از جمله مطالبات کارگران معترض در این تجمع بود.

در ادامه خبرنگار فارس بعد از تهیه چند عکس و مصاحبه از معترضین به سراغ مسئولان اداره کل تأمین اجتماعی استان رفت که متأسفانه با وی مصاحبه نکردند.

امیدرضا شاطری رئیس اداره روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی یزد طی تماس تلفنی با خبرنگار فارس در این استان، با بیان این‌که تجمع کارگران مقابل این سازمان هیچ ربطی به مسئولان اداره کل تأمین اجتماعی ندارد، اظهار کرد: ما مصاحبه نمی‌کنیم و کارگران باید مطالبات خود را از خانه کارگر و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیگیری کنند.


وی در ادامه افزود: اگر خبرنگار فارس قصد مصاحبه با مدیران اداره کل تأمین اجتماعی استان را دارد باید قبل از هرچیز با واحد حراست این سازمان مکاتبه  کرده و در صورت موافقت مدیر و مسئول حراست این مهم انجام شود و درغیر اینصورت امکان مصاحبه با هیچ یک از مسئولان اداره کل تأمین اجتماعی وجود ندارد.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول