اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

آغاز تزریق دوز دوم واکسن ایران - کوبا در یزد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد از آغاز تزریق دوز دوم واکسن ایران - کوبا در یزد در قالب فاز 3 مطالعات بالینی این واکسن خبر داد.

آغاز تزریق دوز دوم واکسن ایران - کوبا در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، دکتر محمدرضا دهقانی صبح امروز در جمع خبرنگاران حاضر و با اشاره به روند مطلوب تزریق واکسن کرونا در این استان، اظهار کرد: طبق هماهنگی های انجام شده مرحله دوم تزریق واکسن پاستور - کوبا در قالب فاز سوم مطالعات بالینی این واکسن از صبح امروز دوشنبه ۱۷ خردادماه در استان یزد آغاز شد.

 وی افزود: این واکسن در مرحله اول برای سه هزار نفر در یزد تزریق شده بود که با بررسی هر کدام از موارد، هیچ کدام عارضه جدی ناشی از تزریق واکسن نداشتند و این افراد مرحله (دوز) دوم واکسن خود را از امروز و بر اساس پیامکی که به آنها ارسال می‌شود، دریافت خواهند کرد.

 معاون بهداشتی علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: افراد برای تزریق دوز دوم منتظر پیامک باشند که در آن روز و تاریخ و ساعت مشخص می شود و بدون هماهنگی به مرکز واکسیناسیون مراجعه نکنند.

 دکتر دهقانی در پایان تصریح کرد:  بیش از هفت هزار نفر در یزد برای شرکت در فاز سوم مطالعات بالینی واکسن پاستور - کوبا ثبت نام کرده بودند که سه هزار نفر از آنان واکسن دریافت کردند.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول