اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

معاونین جدید استاندار یزد معرفی شدند

استاندار یزد بر استفاده از فرصت‌های دوران مسئولیت برای خدمت به مردم تاکید کرد و گفت: مسئولان و دست‌اندرکاران در دولت سیزدهم هیچ اولویتی جز خدمت به مردم ندارند.

معاونین جدید استاندار یزد معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، مهران فاطمی پیش از ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه معاونین استاندار یزد که با حضور آیت الله ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و اعضای شورای اداری و شورای تامین استان برگزار شد، بر استفاده از فرصت‌های دوران مسئولیت برای خدمت به مردم تاکید و اظهار کرد: خدمت به مردم یکی از بزرگترین مصادیق عمل صالح و عبادت پروردگار است و باید از این فرصت‌ها نهایت استفاده را برای خدمت گذاری به مردم، حل مشکلات مردم و توسعه، پیشرفت و اعتلای استان و کشور داشت.

وی در ادامه دلسوزی، دغدغه‌مندی و پیگیر بودن را از بارزترین ویژگی‌های شخصیتی احمد ترحمی؛ معاون سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد دانست و بیان کرد:  ترحمی، آزاده سرافراز کشورمان علاوه بر پیگیری مسائل این معاونت، در دوران کرونا نیز مسائل مربوط به کرونا را به طور ویژه پیگیری کردند و خوشبختانه استان توانست به خوبی این اپیدمی را مدیریت کند، که جا دارد از تلاش ها و فعالیت های ایشان در این مدت تشکر و قدردانی داشته باشیم.

استاندار یزد با اشاره به انتصاب «علی اکبر عزیزی» به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد، خاطرنشان کرد: ایشان فرزند شهید بوده و در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی حضور موثر و فعالی داشتند.

فاطمی در ادامه از اکرم فداکار؛ معاون سابق توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد نیز به عنوان یکی از معدود مدیران زن در استان یادکرد و افزود: ایشان در دوران فعالیت در این سمت، با جدیت پیگیر مسائل حوزه‌های مختلف و به ویژه اقتصاد دانش بنیان بودند و تلاش های شبانه روزی قابل تقدیر و قابل تحسینی داشتند که از زحمات ایشان قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به انتصاب «محمدعلی شاه حسینی» به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد، بیان کرد: ایشان از چهره‌های قدیمی و شناخته شده استانداری هستند و در حوزه های فرمانداری و مدیرکلی فعالیت‌های ارزشمندی داشتند، امید است ایشان در این جایگاه نیز نقش موثری را ایفا کنند.

استاندار یزد از جدیت و تلاشهای محسن صادقیان معاون سابق هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد جهت پیگیری مسائل حوزه‌های مختلف زیرساختی و عمرانی تقدیر و تشکر کرد و گفت: مسئولان و دست‌اندرکاران در دولت سیزدهم هیچ اولویتی جز خدمت به مردم ندارند.

وی در ادامه به انتصاب «محمد جواد ابوالحسینی» را به عنوان معاون جدید هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد اشاره کرد و گفت: ایشان از جوانان انقلابی و خوش سابقه در حوزه شهرداری، دفاتر فنی اوقاف کشور و دیگر حوزه‌ها بوده‌اند و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های جدی که انجام می دهند منشاء خیرات و برکات و نکات متحول کننده‌ای در حوزه کاری خود در طول عمر دولت سیزدهم باشند.

انتهای پیام/الف/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول