اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

وزیر میراث فرهنگی برای بازدید از طرح‌های گردشگری وارد یزد شد

سید عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در آستانه سفر رئیس جمهور به استان یزد صبح امروز برای بازدید از طرح‌های گردشگری وارد یزد شد.

وزیر میراث فرهنگی برای بازدید از طرح‌های گردشگری وارد یزد شد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، صبح امروز، در آستانه سفر رئیس جمهور به استان یزد سید عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای بازدید از طرح‌های گردشگری وارد یزد شد.

بازدید از پروژه‌های گردشگری و میراث فرهنگی شهرستان آشکار، بخش زارچ و شهرستان یزد از جمله برنامه های وزیر میراث فرهنگی در سفر به استان یزد است.

همچنین قرار است ضرغامی در ادامه حضور خود در شهر میراق جهانی یزد از بافت تاریخی، قنات زارچ، پروژه بزرگ سیب و نار، پروژه بزرگ هتل کارخانه و خانه لاریها نیز بازدید کند.

در جریان این سفر وی به عنوان وزیر معین شهرستان یزد در دفتر آیت الله مدرسی امام جمعه بخش مرکزی با مردم و جمعی از اصناف دیدار می‌کند و در نهایت قصد دارد با فعالان میراث فرهنگی، گردشگری، سکنه و کسبه بافت تاریخی نیز گفت و گویی صمیمی داشته باشد.

انتهای پیام/ر/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول