اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

120 طرح اشتغال روستایی در یزد حمایت شدند/ پرداخت 1030 میلیارد تسهیلات قرض الحسنه در یزد

مدیر صندوق کارآفرینی امید در استان یزد با بیان این که توانمندسازی مناطق روستایی اولویت اجرایی این صندوق حمایتی است، گفت: در سال جاری تاکنون 960میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در استان یزد پرداخت شده است.

120 طرح اشتغال روستایی در یزد حمایت شدند/ پرداخت 1030 میلیارد تسهیلات قرض الحسنه در یزد

عبدالصمد شهبازی، مدیر صندوق کارآفرینی امید یزد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این استان، با بیان این‌که توانمندسازی مناطق روستایی از جمله اولویت‌های اجرایی این نهاد حمایتی است، اظهار کرد: در سال جاری دو هزار و ۳۷۱ مورد تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ ۱۰۳۰ میلیارد ریال در استان یزد پرداخت شده است.

وی افزود: صندوق استان یزد نسبت به دوره مشابه سال قبل در پرداخت تسهیلات رشد بیش از ۷۰ درصدی داشته و از این تسهیلات تعداد ۱۷۲۲ فقره به مبلغ ۹۶۰ میلیارد ریال در قالب تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به متقاضیان پرداخت گردیده است.

شهبازی با بیان این‌که صندوق کارآفرینی امید در چارچوب تفاهم نامه با بنیاد برکت تعداد ۱۱۱۳ طرح اشتغالزا به مبلغ ۵۱۰ میلیارد ریال را در راستای ایجاد و توسعه کسب و کارهای پایدار و توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی با اولویت مناطق روستایی مورد حمایت قرار داده است، گفت: این صندوق در مجموع طی سال جاری ۲۵۴ فقره تسهیلات اشتغالزا به مبلغ ۱۷۴ میلیارد ریال در قالب تفاهم‌نامه با سازمان زندانها، هنرمندان، مدارس غیردولتی، اصناف میبد، وزارت ورزش، سازمان میراث، بنیاد علوی، وزارت ارتباطات، جهاد کشاورزی، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و زنان استان پرداخت کرده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید در استان یزد حمایت از مشاغل روستایی را از دیگر برنامه‌های این صندوق برشمرد و خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون و با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی ۱۲۰ طرح اشتغالزای روستایی به مبلغ ۱۸۳ میلیارد ریال در قالب طرح‌های تولیدی،گردشگری،صندوق های خرد محلی،هر روستا یک محصول و روستای بدون بیکار مورد حمایت قرار گرفته است.

انتهای پیام/الف/ ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول