اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

نمایشگاهی ویژه کودکان سرطانی/ خوان غدیر در یزد آغاز به کار کرد

همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیرخم، نمایشگاه بزرگ خوان غدیر ویژه کودکان سرطانی امروز جمعه با حضور تعدادی از مسوولان در محل هتل داد یزد گشایش یافت.

نمایشگاهی ویژه کودکان سرطانی/ خوان غدیر در یزد آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار فارس از یزد، نمایشگاه خوان غدیر که شامل ۶۰ اثر از هنرمندان شاخص استان و کشور در رشته‌های نقاشی، نقاشی با خط، سیاه قلم، رونگ روغن، سفال و تابلو نقاشی از در هتل داد یزد برپا و بازدید برای عموم آزاد است.

وی افزود: حضور هنرمندان به نام از استان های تهران، فارس،‌ مشهد و یزد از جمله ویژگی های این رویداد فرهنگی و اجتماعی در شهر میراث جهانی است.

نمایشگاه خوان غدیر به مناسبت عید سعید غدیرخم و به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهردای یزد برگزار شده و قرار است درآمد حاصل از فروش آثار ارائه شده برای درمان کودکان سرطانی هزینه شود.

این نمایشگاه از امروز جمعه ۲۴ تیرماه در هتل داد یزد آغاز و تا فردا ۲۵ تیرماه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ و در روزهای ۲۶ و ۲۷ در پارک آزادگان یزد از ساعت ۱۷ تا ۲۳ برای بازدید عموم دایر است.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول