اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

واگذاری 88 هزار مترمربع اراضی صنعتی به دانش بنیان‌ها در یزد

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد گفت: ۸۸ هزار متر مربع اراضی به شرکت های دانش بنیان استان برای تحقق سند تحولی یزدنوین در حوزه برق و الکترونیک، بسته بندی مواد غذایی و همچنین ماشین آلات و قطعه سازی واگذار شده است.

واگذاری 88 هزار مترمربع اراضی صنعتی به دانش بنیان‌ها در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد،‌ محمد دهقان، پیش از ظهر امروز در جمع برخی خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: با توجه به شعار سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» که از سوی مقام معظم رهبری برای سال ۱۴۰۱ معرفی شد طی ابلاغ‌هایی از سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، مشوق‌هایی برای شرکت‌های دانش بنیان در خصوص  شرایط واگذاری حق بهره برداری از زمین، اعیانی و تاسیسات مناطق ویژه، شهرکها و نواحی صنعتی در نظر گرفته شد.

وی افزود:‌ شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد نیز در سال گذشته به دنبال حمایت از واحدهای دانش بنیان، زمینه واگذاری و حضور هشت واحد دانش بنیان را در شهرکهای صنعتی اردکان، تفت دو، یزدمهر، شهرک الکترونیک و همچنین منطقه ویژه اقتصادی یزد، با شرایط پرداختی متفاوت فراهم کرد.
 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد گفت:‌ سال گذشته ۸۸ هزار متر مربع اراضی به شرکت‌های دانش بنیان استان واگذار شد که با توجه به بسترسازی برای تحقق سند تحولی یزدنوین، این شرکت‌ها در حوزه برق و الکترونیک، بسته بندی مواد غذایی و همچنین ماشین آلات و قطعه سازی است.
 
دهقان تصریح کرد:‌ حقوق انتفاع عرصه در شهرکها و نواحی صنعتی و فناوری به شرکت‌های دانش بنیان و صنایع پیشرفته دارای مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت و یا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با شرایط مختلف در اولویت قرار گرفته دارد.

پایان پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول