اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

شانا کاندیدهای خود در زنجان را معرفی کرد/ طاهری و باقری کاندیدای اصولگرایان در زنجان

مصطفی طاهری و شیخ مهدی باقری به عنوان نامزدهای نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان در حوزه انتخابیه زنجان و طارم معرفی شدند.

شانا کاندیدهای خود در زنجان را معرفی کرد/ طاهری و باقری کاندیدای اصولگرایان در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان با انتشار بیانیه پنج خود کاندیدهای نهایی خود را برای انتخابات یازهم مجلس شورای اسلامی معرفی کرد. در این بیانید آمده است: یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال با خون سرخ سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی رنگین شد و فجر سلیمانی نام گرفت و فریادهای الله اکبر برخاسته از عمق جان‌های مردم مسلمان ایران در شب ۲۲ بهمن ماه در سرتاسر فضای پربرکت ایران عزیز طنین‌انداز شد. 
فریادهای مستکبران عالم در تهدید ملت بزرگ ایران، با مشت‌های مقاومت در هم کوبیده شد و فردا در یوم‌الله ۲۲ بهمن خروش مردم انقلابی زنجان در امتداد فرمایشات رهبر معظم انقلاب و ملت ایران، راه شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی را پر رنگ تر از هر زمان خواهد کرد. 
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان پس از برگزاری جلسه نهایی در تاریخ 21 بهمن 1398 و پس از بررسی جمیع شرایط و با رای اکثریت مطلق آراء برادران:  

۱. دکتر مصطفی طاهری 

۲. شیخ مهدی باقری 

را به عنوان نامزد این شورا برای حضور در رقابت‌های انتخاباتی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه زنجان و طارم معرفی می‌نماید. 
در این برهه حساس که تمام جبهه حق در مقابل تمام جبهه کفر، ظلم و استبداد نوین قرار گرفته است، وظیفه هر ایرانی است که با حضور در عرصه سیاسی انتخابات و روشنگری و معرفی کاندیداهای اصلح و انقلابی، ضمن شرکت در انتخابات، دیگران را نیز به حضور در پای صندوق های رای در دوم اسفند ماه ترغیب نماید. 
فردا یوم‌الله ۲۲ بهمن روز آزمون بزرگ ادامه دهندگان راه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است. فردا هر مشت گره کرده یک موشک و هر فریاد مرگ برآمریکا و اسرائیل، پتکی بر سر نظام استکبار، استبداد و سلطه‌گران عالم است. 
میعادگاه حزب‌الله فردا در راهپیمایی ۲۲ بهمن 
وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ 
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان

انتهای پیام/73022

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول