اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

رامین میرزایی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان شد

طی مراسمی رامین میرزایی به عنوان رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان معرفی شد.

رامین میرزایی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، زهرا اربابی سه‌شنبه شب در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان زنجان با اشاره به لزوم همکاری همه‌جانبه دستگاه‌ها برای توسعه استان اظهار کرد: سایر دستگاه‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان، باید در راستای مباحث توسعه‌ای همکاری داشته است.

معاون توسعه منابع انسانی سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه باید ظرفیت‌ها، فرصت‌ها و تهدیدهای استان زنجان شناسایی شود، بیان کرد: با توجه به اینکه سند آمایش تدوین و اجرا می‌شود، تحقق توسعه نزدیک‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه با توجه به ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل به راحتی می‌توان از تنگناهای موجود خارج شد، اضافه کرد: مدیریت علمی و با بصیرت کشور برای خروج از این شرایط نیاز ضروری است.

معاون توسعه منابع انسانی سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه کشور همواره توانسته برای مشکلات پیش‌آمده، راهکار خلاقانه پیدا کند، ادامه داد: در کشور باید نظام مدیریت تقویت شود، در غیر این صورت نقص به وجود می‌آید.

وی خواستار بهره‌مندی از نظرات نخبگان و کارشناسان استان در تصمیم‌گیری‌ها شد و گفت: مدیریت به سمت بهبود و بهتر شدن، موجب ایجاد فکر و جریان جدید می‌شود.

استاندار زنجان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه کشور امروز در جنگ اقتصادی است، بیان کرد: در استان زنجان مدیران توانمندی وجود دارند که هماهنگی بالایی بین آنان وجود داشته و همین موضوع موجب شده، زنجان جزو سه استان برتر در بحث تسهیل کسب و کار و استان امن کشور باشد.

 فتح‌الله حقیقی از افزایش ۳۷ درصدی پرداخت تسهیلات به بخش‌های مختلف از جمله صنعت، معدن، تجارت، کشاورزی و ... نسبت به سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: در سالی که گذشت 5 هزار و 67 نفر تحت پوشش بیمه اجباری قرار گرفتند 

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، طی مراسمی ضمن قدردانی از شهرام طهماسبی در ریاست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان و رامین میرزایی به عنوان رئیس این سازمان معارفه شد.

انتهای پیام/ق73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول