اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

خانه تکانی اساسی در شهرداری زنجان/ شهردار منتخب: بدنه مدیریتی شهرداری پالایش می‌شود

سرپرست شهرداری زنجان گفت: با توجه به اینکه برخی از مشکلات شهرداری ریشه در مدیریت دارد، از همین رو با استفاده از توان و نیروهای پاکدست شهرداری در داخل مجموعه، بدنه مدیریتی پالایش می‌شود.

خانه تکانی اساسی در شهرداری زنجان/ شهردار منتخب: بدنه مدیریتی شهرداری پالایش می‌شود

حبیب ملایی یگانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در شورا و شهرداری یک قول و قراری داریم که با کار شبانه‌روزی مشکلاتی که در سال جاری گریبان‌گیر شورا و شهرداری شد را با کار و تلاش مضاعف جبران کنیم.

سرپرست شهرداری زنجان با اشاره به اینکه تلاش شهرداری برگرداندن اعتماد عمومی خواهد بود و طوری باشد که مردم شهرداری را به عنوان یک نهاد خدمت‌رسان در خدمت خود بدانند، اضافه کرد: در این راستا از طرفی از وجود همکاران پاکدستی که در راستای جلب رضایت عموم مردم فعالیت دارند استفاده خواهیم کرد و این قول را به مردم می‌دهیم که روحیه خدمت بدون منت در شهرداری احیا و به محل کار و خدمت تبدیل خواهد شد.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در ارتباط با تغییرات مدیریتی در دوره جدید نیز گفت: ریشه‌یابی برخی از مشکلات در برخی از حوزه‌ها قطعا به مدیریت برمی‌گردد که یا کارآیی لازم را نداشته و یا دچار انحراف شده‌اند، از همین رو لازم است که بدنه مدیریتی شهرداری پالایش شده و افراد پاکدست و متخصص روی کار بیایند.

یگانه تصریح کرد: به مردم قول می‌دهم که از نیروهایی استفاده خواهیم کرد که کاربلد و پاکدست باشند و بتوانند اعتماد عمومی را به شهرداری بازگردانند و در واقع شهرداری را محل خدمت به شهروندان بدانند.

سرپرست شهرداری زنجان افزود: البته دست ما در شهرداری زیاد باز نیست که بخواهیم نیروهای جدید زیادی از جاهای دیگر استفاده کنیم، از همین رو تلاش خواهیم کرد که از توان و نیروهای شهرداری در داخل مجموعه که سلامت کار آنها مورد تایید مراجع ذیربط است، استفاده کنیم.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول