اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ورود کمیسیون اصل 90 مجلس به موضوع انحصار وکلا

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از ورود مجلس و کمیسیون اصل 90 به موضوع انحصار وکلا در کشور خبر داد.

ورود کمیسیون اصل 90 مجلس به موضوع انحصار وکلا

حجت‌الاسلام حسن شجاعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان در واکنش به موضوع انحصار وکلا در کشور اظهار کرد: شخصا در این زمینه نامه‌هایی به من رسیده و این موضوع به طور خاص موضوع انحصار وکلا را مورد بررسی قرار داده‌ام.

در مطالعات خود شاهد وجود گزارشات و اعتراضات متعدد در مورد انحصار وکلا در جامعه بوده‌ام و این موضوع مورد اعتراض اقشار مختلف مردم بود

 

نماینده مردم ابهر٬ خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در مطالعات خود شاهد وجود گزارشات و اعتراضات متعدد در مورد انحصار وکلا در جامعه بوده‌ام و این موضوع مورد اعتراض اقشار مختلف مردم بود٬ تصریح کرد: باید این موضوع بررسی دقیق شده و با اطلاعات کامل در مورد آن تصمیم‌گیری شود.

گزارشاتی مبنی بر وجود انحصار در بین وکلا را دریافت کرده‌ام٬ باید دید این موضوع چه میزان صحت دارد و تا چه میزان جدی است

 

وی با بیان اینکه به طور اجمالی گزارشاتی مبنی بر وجود انحصار در بین وکلا را دریافت کرده‌ام٬ گفت: باید دید این موضوع چه میزان صحت دارد و تا چه میزان جدی است.

شجاعی از ورود مجلس و کمیسیون اصل 90 به موضوع انحصار وکلا در کشور خبر داد و عنوان کرد: این اتفاق پس از تحقیق در میزان این انحصار در بین قشر وکلا انجام می‌شود. 

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به وجود انحصار وکلا در کشور رسیده‌ایم٬ تاکید کرد: اما تصمیم‌گیری در این موضوع نیازمند تکمیل اطلاعات و بررسی همه جانبه است.

انتهای پیام/73009/ق/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول