اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پلمب 115 واحد صنفی در ابهر

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر گفت: 115 واحد صنفی متخلف ناقض اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا در ابهر پلمب شد.

پلمب 115 واحد صنفی در ابهر

محمد مهدیخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از بازدید از 6 هزار واحد صنفی از ابتدای طرح تشدید کنترل و نظارت بر اصناف با محوریت پیشگیری از ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در این مدت 115 واحد صنفی متخلف پلمب شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر گفت: از ابتدای طرح مبارزه با ویروس کرونا، ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان ابهر به دنبال شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از خطر ابتلای شهروندان به این ویروس اکیپی متشکل از تعزیرات حکومتی، اداره صمت، شبکه بهداشت، اتاق اصناف و دایره نظارت بر اماکن عمومی و امور صنفی و شهرداری‌های ابهر، هیدج، صائین‌قلعه و با هماهنگی مقام قضایی از ه هزار واحد صنفی بازدید کردند.

وی افزود: در مدت زمان اجرای طرح به واحدهای کم خطر فعال در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تذکرات لازم صادر و همچنین از 121 واحد صنفی پرخطر که با وجود تذکرات و اخطارها قصد آغاز فعالیت را داشتند تعهد کتبی اخذ کردند.

مهدیخانی ادامه داد: در همین بازرسی‌ها  تعداد 115 واحد متخلف که نسبت به مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا بی توجهی کرده بودند پلمب شد.

وی افزود: طبق اعلامیه ستاد ملی کرونا اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌های صنفی استان‌های سراسر کشور در اجرای مصوبه مذکور و برابر قانون نظام صنفی باید ضمن اطلاع رسانی به همه اعضای تحت پوشش در خصوص چگونگی فعالیت اماکن عمومی و صنوف، نسبت به فعال کردن واحدهای نظارت و بازرسی و نیز نظارت مستمر بر واحدهای صنفی و اماکن عمومی تابعه اقدام کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با تأکید بر ضرورت تداوم اجرای طرح‌های کنترلی و نظارتی بر اصناف گفت: شهروندان در صورت مشاهده تخلفات صنفی با شماره تلفن 110 پلیس تماس و موضوع را اعلام کنند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول