اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

نذر شیر خشک به یاد 6 ماهه کربلا

مسؤول مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) استان زنجان از اجرای طرح نذر شیر خشک به یاد 6 ماهه کربلا خبر داد و گفت: افراد با مشارکت ماهیانه ۳۰ هزار تومان در تهیه یک قوطی شیرخشک برای نوزادان نیازمند سهیم شوند.

نذر شیر خشک به یاد 6 ماهه کربلا

داود خدایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از شروع ویروس منحوس کرونا در راستای اهداف خیرخواهانه فعالیت‌هایی در بین جامعه هدف با همکاری گروه جهادی شهید مهردادخلیفه انجام گرفته است.

مسؤول مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) استان زنجان افزود: تهیه و توزیع موادغذایی، بهداشتی، لوازم ضروری منزل، تامین بخشی از هزینه درمان بیماران، تهیه قسمتی از جهیزیه زوجین و تجهیزات پزشکی با کمک خیرین از غدیر تا عاشورا برنامه‌ریزی و در حال انجام است.

وی از اجرای طرح نذر شیر خشک در زنجان خبر داد و گفت: جزئیات این طرح از 6 سال پیش برنامه‌ریزی شده بود و طبق برنامه‌ریزی قرار است، هرشب جمعه شب زیارتی حضرت اباعبدالله بین نوزادان نیازمند توزیع شود.

خدایی گفت: امسال با توجه به قرار گرفتن نخستین جمعه ماه محرم با همایش شیرخوارگان حسینی که منهای جمعیت، بدون حضور مادران و شیرخوارگان برگزار شد، هیأت امنای مجمع تصمیم گرفتند در رزمایش کمک مومنانه و همدلی طرح نذر شیرخشک را برای اولین بار با توسل به دامن پُر مهر باب‌الحوائج حضرت علی اصغر(ع)دراستان زنجان آغاز کنند.

مسؤول مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) استان زنجان گفت: افراد با مشارکت ماهیانه ۳۰ هزار تومان در تهیه یک قوطی شیرخشک برای نوزادان نیازمند سهیم شوند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول