اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

زوج جوان قربانی تبلیغ آتلیه عکاسی در فضای مجازی شدند

رئیس پلیس فتای استان زنجان با هشدار در مورد سوءاستفاده از تبلیغات مجازی گفت: زوج جوان قربانی تبلیغ آتلیه عکاسی شدند.

زوج جوان قربانی تبلیغ آتلیه عکاسی در فضای مجازی شدند

محمدعلی آدینه‌لو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از شناسایی و دستگیری صاحب آتلیه عکاسی که با انتشار تصاویر خصوصی زوج جوان به عنوان تبلیغات آتلیه در شبکه اجتماعی اینستاگرام، موجب هتک حیثیت آنها شده بود، خبر داد.

رئیس پلیس فتای استان زنجان گفت: در پی شکایت شخصی مبنی بر انتشار تصاویر شخصی و خصوصی وی و همسرش در فضای مجازی، مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا زنجان قرار گرفت، پس از بررسی‌های فنی و پلیسی، مالک آتلیه عکاسی غیرمجاز به عنوان متهم شناسایی و به مقام قضایی معرفی شد.

وی با بیان اینکه عکس‌برداری و انتشار عکس بدون اجازه از دیگران جرم محسوب می‌شود، افزود: از شهروندان درخواست داریم، برای عکس‌برداری به آتلیه‌های معتبر و دارای جواز کسب مراجعه کنند.

آدینه‌لو در پایان هشدار داد: شهروندان به تبلیغات گسترده آتلیه‌هایی که فاقد مجوز و محل فعالیت است، توجه نکنند و مراقب سوءاستفاده افراد فرصت طلب از تصاویر خصوصی در آتلیه‌ها، آرایشگاه‌های زنانه و مراسمات جشن و عروسی باشند.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول