اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اشتغالزایی برای ۱۰۳ نفر در بخش صنعت و معدن زنجان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: ۱۰۳ نفر در سال گذشته در بخش معدن و صنایع معدنی استان مشغول به کار شدند.

اشتغالزایی برای ۱۰۳ نفر در بخش صنعت و معدن زنجان

ناصر فغفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: زنجان در حوزه معدن جایگاه مناسبی در ذخیره سرب و روی دارد، از طرفی رتبه ششم ذخیره طلا را به خود اختصاص داده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان ۱.۵ درصد از سهم معدن کشور را دارد، گفت: به خاطر وجود معدن سرب و روی انگوران، کارخانه‌های زیادی زیرمجموعه این معدن احداث و باعث ایجاد اشتغال شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: با توجه به افزایش میزان معادن راه‌اندازی شده در سال گذشته، میزان سرمایه‌گذاری در این بخش از رشد ۱۲۴ درصدی برخوردار بوده است.

وی ادامه داد: در سال ۱۳۹۹، ۲۰ پروانه بهره‌برداری معدن در استان زنجان صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۸ درصد رشد داشته است.

فغفوری یادآور شد: میزان سرمایه‌گذاری صورت گرفته برای این معادن ۲۱۳ میلیارد ریال است که نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۸، از ۱۲۴ درصد رشد برخوردار بوده است و  میزان سرمایه‌گذاری بخش معدن در سال ۹۸ ، بالغ بر ۹۵ میلیارد ریال بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به تاثیر فعال شدن معادن در اشتغال گفت: ۱۰۳ نفر در سال گذشته در بخش معدن و صنایع معدنی استان مشغول به کار شدند.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول