اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح از مصادیق تقوا است

امام جمعه قیدار گفت: یکی از مسائل بسیار حساس بحث انتخابات است و شرکت کردن در انتخابات و درست انتخاب کردن از مصادیق مهم باتقوایی است، از آن طرف رأى ندادن و هم نداشتن انتخاب درست، از مصادیق بى‌تقوایى سیاسى هستند و قطعا از گناهان کبیره سیاسى است.

شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح از مصادیق تقوا است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام سید علی موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر قیدار با سفارش خود و دیگر نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد:  قرآن کریم تمام پیروزى و موفقیت‌ها را در سایه تقوا معرفی می‌کند.

امام جمعه قیدار افزود: یکی از مسائل بسیار حساس بحث انتخابات است و شرکت کردن در انتخابات و درست انتخاب کردن از مصادیق مهم با تقوایی است از آن طرف رأى ندادن و هم نداشتن انتخاب درست، از مصادیق بى تقوایى سیاسى هستند و قطعا از گناهان کبیره سیاسى است.

وی تصریح کرد: حق رأى داشتن ملت بزرگ ایران و اینکه خودشان سرنوشت کشورشان را تعیین می‌کنند و در اداره امور کشور مستقل هستند یک موهبت و نعمت بزرگ الهى است و  اگر در تاریخ دقت کنیم مردم ایران از عهد مشروطه جنگیده‌اند و صدها هزار شهید داده‌اند تا حق رای داشته باشند در حال حاضر هم ، مردم بسیارى از کشورها در جهان مثل برخى از کشورهاى عربى براى داشتن حق رأى مى جنگند و عده بسیارى در این راه کشته شده‌اند. و هزینه‌هاى سنگین مى‌پردازند.

موسوی به روزشمار تاریخ در روزهای آینده اشاره کرد و افزود: 31 خرداد سالروز شهادت سردار رشید اسلام شهید مصطفى چمران(1360 ه.ش)، روز بسیج اساتید نامگذاری شده است.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول