اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

3 هزار و 800 خدمت به خانواده‌های زنجانی ارائه شد

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از ارائه 3 هزار و ۸۵۷ مورد خدمت در بخش‌های مورد نیاز خانواده‌های دارای سرپرست زندانی جرائم غیرعمد خبر داد.

3 هزار و 800 خدمت به خانواده‌های زنجانی ارائه شد

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد به عنوان بال عاطفی و مهربانی نظام در راستای انجام رسالت سازمانی خود در حوزه محرومیت‌زدایی و توانمندسازی خدمات حمایتی مستمر، موردی، تک و چند خدمتی زمان‌دار را به خانواده‌های نیازمند حمایت ارائه می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه خدمات حمایتی کمیته امداد به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه از طریق استحقاق سنجی و تحت حمایت قراردادن افراد نیازمند حمایت با راهبرد توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات به آنها عرضه می‌شود، افزود: بر همین اساس بسته‌های خدمتی متنوع و متعددی با رویکرد توانمندسازی جامعه هدف طراحی و به صورت زمان‌دار به خانواده‌های مورد حمایت ارائه می‌شود.

صفری با بیان اینکه گروه‌های مختلف مددجویی از جمله زنان سرپرست خانوار، سالمندان، ایتام و... از خدمات حمایتی این نهاد به صورت مستمر، موردی، زمان دار، تک و چند خدمتی بهره‌مند هستند، ادامه داد: بر همین اساس ۲۶۲ خانوار دارای سرپرست زندانی جرائم غیر عمد نیز تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان بوده و خدمات این نهاد متناسب با نیاز این خانواده‌ها در بخش‌های مختلف به آنان ارائه می‌شود.

وی از ارائه ۳ هزار و ۸۵۷ مورد خدمت در بخش‌های مورد نیاز خانواده‌های دارای سرپرست زندانی جرائم غیرعمد در سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: بخشی از خدمات ارائه شده به خانواده‌های دارای سرپرست زندانی جرائم غیر عمد در سال گذشته در قالب کمک معیشت ماهیانه، کمک هزینه ازدواج، تهیه لوازم خانگی، خدمات درمانی، فرهنگی، تأمین مسکن از جمله تعمیر، تکمیل، احداث فضای جانبی، اجاره و ودیعه مسکن بوده است.

صفری با اشاره به اینکه مساعدت‌های موردی و ضروری، تهیه لوازم آموزشی الکترونیکی از جمله تبلت دانش‌آموزی، حامی‌یابی برای فرزندان معنوی در قالب طرح اکرام محسنین و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی، ضروری و اشتغال از خدمات دیگر این نهاد به خانواده‌های دارای سرپرست زندانی جرائم غیر عمد در سال گذشته بوده است، اضافه کرد: بر اساس آمارهای موجود به منظور خدمت رسانی به خانواده‌های دارای سرپرست زندانی جرائم غیر عمد در سال گذشته بیش از ۲ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول